Dustin's Citta

Home Forums Perso’s Projecten Dustin's Citta

This topic contains 105 reacties, has 20 deelnemers, and was last updated by CITTADARAH 3 years, 2 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 106)
  • Gebruiker
  • #781573

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Thanks @Dustin :thumb – heb gelijk ook eentje gekocht. Voor dat geld het proberen waard.
    Ik heb denk ik nog nooit licht gehad op de Ciao, wordt wel eens tijd nu..

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #781574

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Geen probleem 🙂

    Hier een schema:
    BLAUW = groot licht(6 leds)
    BRUIN = ??
    GROEN = massa
    WIT = dim licht(3 leds)

    Ik heb dus met de originele schakelaar de groot- en dimlicht kabels aangesloten. Voor het mooie kun je andere stekkers op de kabels zetten, maar de stekkertjes die er standaard op komen klemmen goed stevig in de stekkers die op mijn citta zitten (4.8 en 6.8mm) dus vond het wel prima zo. :thumb

    1
    #781621

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Dank je voor de link gelijk eentje bestelt  😆

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #781688

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Had een poging gedaan om zo’n koplamp tint op mijn citta te doen, maar dat is echt niet te doen joh met zo’n kleine lamp met aparte vorm 😕 ! Maargoed, nu ik het er toch af had toch nog een foto gemaakt om te laten zien hoe de led unit er in zit. Vandaag heb een aardig stuk op de citta gereden, en alle lampen doen het nog perfect, en ’t achterlicht brand eindelijk ook niet meer door, maar is wel lekker fel! Het werkt verassend goed.IMG_4724

    Ik ben ook toch maar begonnen aan het opknappen van mijn top one, ik ga hem denk ik helemaal kaal maken en dan polijsten. Twijfel nog een beetje of ik de uitlaat daarna weg doe of bewaar. Ik haal een leo krul / cc voor mijn zij inlaat blok, die heeft al veel koppel, en dat icm de leo rijd- en klinkt vast top. Beginnetje met verf eraf halen:

    IMG_4736

    #781696

    Robin
    Bijdrager
    Berichten: 26

    Gaaf zij- inlaat blokje kerel!
    Van wie had je die gekocht als ik vragen mag?

    #781701

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    @robind Thanks! Die heb ik overgenomen van Andy uit de gcl facebook groep.  😉

    #781702

    Robin
    Bijdrager
    Berichten: 26

    Hmm vreemd had dit blokje ook gekocht van hem. Alleen toen kwam die met dat zn schuur leeg was gehaald. 2 brommers gestolen en dit blokje. Vond het al een vreemd verhaal van hem. Maar als je dit blokje weg wilt doen houd ik mij aan bevolen 😉

    #781704

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Hmmm ja dat is inderdaad wat apart, hij vertelde me wel dat er erg veel interesse naar was, maar het is niet zo netjes om je voor te liegen. Als ik mijn plannen verander neem ik wel contact met je op!

    #783176

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Heb de citta weer een beetje uit elkaar liggen, mijn brug was echt situatie banaan(veren ook)

    IMG_5298

    Ik heb een verstevigde brug gehaald, nieuwe yss schokbrekers, 75mm poelie van MofaFreak, en nog wat ander spul :thumb

    IMG_5312
    260mm staat toch wat mooier vind ik;

    IMG_5313
    Zal binnenkort de rest er weer opbouwen, ik ga gewoon weer 50dr met elektronisch bromblok (en homoet) rijden, is lekker gemakkelijk.

    Iemand een idee hoe ik het olienippeltje op ’t mixcarter netjes dicht kan maken?

    Ik doe trouwens denk ik mijn leovince krul, polini top one, 65cc bromblok en zij inlaat blok weg, pm maar bij interesse  😉

    #786775

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Inmiddels ligt er een uitgeveild blok met 65dr onder. De led verlichting doet het nog steeds super, net zoals alles eigenlijk, vrijwel probleemloos. Heb wel een keertje de ontluchting dicht gelaten met een volle tank in de zon, resultaat stickers en deel van de lak er af gekomen, maar dat is al gefixt. Zo is ie nu;

    yeye

    Zonder filter maar wel een paar weekjes oud;

    IMG_7324

    #786892

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Netjes gozer, een harley rekje zou er ook leuk op staan 😀

    #786894

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Thanks, zat er idd over te denken maar ik rijd bijna dagelijks met iemand achterop en ik dus met mijn voeten op ’t frame, dat is met een rekje niet zo relaxed

    #786895

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ziet er goed uit Dustin :thumb

    Ik heb de achtervering onderaan vastgezet met een verlengmoer, daar draai ik een bout in, waar ze haar voet op kan zetten. dat buigt wel een beetje maar z,n versterkte brug kan dat misschien heel goed hebben.

    #786897

    Dustin
    Topic starter
    Berichten: 373

    Dat is ook zeker een goed idee  🙂

     

    #786899

    Magnus01
    Bijdrager
    Berichten: 457

    Doe fiets stepjes bij de schokdempers, ik reed ook bijna altijd met iemand achterop en als je allebei redelijk lang bent is een Citta echt vreselijk. Die fiets stepjes maakten wel een verschil.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 106)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.