Dries (Antwerpen)

Home Forums Algemeen Even voorstellen Dries (Antwerpen)

This topic contains 8 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by LauDr 5 years, 3 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #782775

    LauDr
    Topic starter
    Berichten: 20

    Hallo, Ik ben Dries, woon in Antwerpen (België) en heb na een dozijn scooters, een Velofax en een Wallaroo gisteren voor het eerst een Piaggio/Vespa Ciao opgehaald.
    Mijn doel is om met deze Ciao “Redbull all the way” uit te rijden komende zomer.
    Ik ben (voorlopig) een leek op het vlak van deze brommers, ideaal dus dat een platform als dit bestaat.
    Ik heb voor dit project reeds een topic aangemaakt waarin ik zo veel mogelijk van dit project zal proberen delen. https://vespa-ciao.nl/forums/topic/an-unnamed-ciao/

    "broken" is a temporary thing.
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #782784

    ritze
    Bijdrager
    Berichten: 3430

    Wat voor een toer is dat dan? Is deze in België  ?? Want ik raad mensen het heel erg af om met een snelle brommer in België te rijden 🙂 gezien de 2750 euro boete en gevangenisstraf wat je kunt krijgen

    De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.
    #782785

    LauDr
    Topic starter
    Berichten: 20

    Rechtstreeks van de website van Redbull all the way:

    “Een uitdagende tocht van 163 kilometer met challenges door de Vlaamse Ardennen waarin een peloton mopeds van 50CC over de mooiste wegen, steilste hellingen en meest uitdagende kasseistroken moet, met start in Brugge en aankomst in Oudenaarde.”

    Boete’s liggen hier in België inderdaad een serieus pak hoger dan in Nederland. Ook wordt je brommer een maand in beslag genomen en kan je hem ophalen exclusief “opvoerdelen” en inclusief een hoop schade.