DR of Dr Evo + tune…

Home Forums Techniek Opvoeren DR of Dr Evo + tune…

This topic contains 29 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by EvoCiao 12 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 30)
  • Gebruiker
  • #184653

    EvoCiao
    Topic starter
    Berichten: 69

    He beste mensen alles goeie ?..

    ik heb een vraag ik heb een tijdje terug mijn cilinder zodanig aangepast dat er een c16 op paste.
    nu wil ik nog verder gaan.

    ik wil graag mijn Dr/Dr Evo tune ( ik weet niet wat ik heb. het zit zo ik heb deze gekocht van een oudere man. hij zei dat het een evo was. nog noooit gebruikt. ) en ik wil graag een poortemap van een Max tuned evo.

    en nog wat anders kan je van een Dr een Evo maken ( ik beschik over draaibanken,kotterbanken,cnc,dremels etc ).

    ik ben een leek op “vespa tuning’ scooter weet ik behoorlijk wat van en heb ik zelf 2 jaar terug mee gedaan aan Sbo etc ( circuit wedstrijden ).

    dus kan iemand mij helpen met deze dingen.

    Max tuned Dr/Dr evo dus van een DR en een DR EVO.
    Kruk as ( standaard ) tuned op DR of een DR EVO.

    en wat voor toeren zullen die ong draaien?

    #198448

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    Hoi,

    post eens een foto van de poorterij. dat kunnen we eerst een kijken wat je bezit:thumb

    Aan de DR evo valt wel wat te tunen:)

    Mike
    #200794

    EvoCiao
    Topic starter
    Berichten: 69

    aaiht zal ik loop volgende week doen…

    maar ik lees overal dat als je een Dr (normalen) hebt dat je er niet super veel van merkt tegen over een Dr50..

    tenzij je de carters aanpast ( poorten door trekken ) is dit echt dag en nacht verschill.

    #200795

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344