Donor of toch opknappen.

Home Forums Perso’s Collecties Donor of toch opknappen.

This topic contains 11 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by Mr. Martin 1 month geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker
  • 1

Mr. Martin
    Topic starter

Vorige week deze uit de schuur getrokken. Ik heb hem 8 jaar geleden opgehaald. Hij is in 1998 weggezetdoor de vorige eigenaar. Ik heb toen het blok er onderuit gehaald en helaas verkocht. Verder is hij helemaal compleet. Nu denk ik dat het misschien 1 van de eerste types is. Ik heb hier een frame met kenteken. Het was de bedoeling de rode te gebruiken om het frame met kenteken op te bouwen. Maar toch vind ik het ergens zonde. 20210111_100324

• Dit onderwerp is gewijzigd 4 months geleden door Mr. Martin.
    1

Semmad
    Bijdrager

Nee! Laten zo. Haha.
    Ja, natuurlijk een blokje zoeken voor de rode.
    Technisch in orde maken.
    Niets! aan doen, alleen schoonmaken, poetsen, verder precies laten zoals die was, ook stickers zo laten e.d.
    Kenteken keuren, en je hebt een mooi gebruikte originele, één van de weinige (mits ie niet gespoten is !).

De meeste zijn ver-chopt in de jaren ’90 door jongelui.
    Diezelfde jongelui van toen proberen nu een originele te maken.
    Wat bijna niet te doen is.

Met het zwarte frame kan je lekker choppen en verbouwen.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    1

PoliniCiao
    Bijdrager

Ik zou hem inderdaad zo laten en hem keuren! In zo’n originele staat kom je ze niet vaak meer tegen!

Mr. Martin
    Topic starter

Haha, je slaat de spijker op zijn kop. Ik ben er ook druk mee geweest in de jaren 90.Wat een kermisattractie was dat. Ik denk dat ik hem inderdaad zo laat voorlopig. Eerst mijn tjoeningproject afmaken.
    Ik heb de tijd.

1

Wilk1985
    Moderator

Zeker zo laten, met de huidige marktwaarde is hij de kosten van het keuren meer als waard.

Sterker nog je snijdt jezelf financieel in de vingers als je hem uit elkaar trekt.

Wat een gaaf ding!

1

Miemsie
    Bijdrager

Die Citta ziet er gaaf uit zeg! Als ik het geld had gehad, had ik er ook wel zo een willen hebben. Slopen voor onderdelen zou ik zonde vinden! 🙂

1

Mr. Martin
    Topic starter

bij interesse in de Citta. Neem gerust contact op. Heb geen tijd voor 2 projecten.

1

Semmad
    Bijdrager

Gewoon laten staan.
    Die tijd komt vanzelf.
    Dat grietje van je foto wil er wel op als ze 16 is.

Gr. Wim.

Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.

Mr. Martin
    Topic starter

Ik zal het haar voorstellen..haha. Ben bang dat ze eerder wil.

1

Miemsie
    Bijdrager

bij interesse in de Citta. Neem gerust contact op. Heb geen tijd voor 2 projecten.

Ik zou de Citta echt heel graag willen overnemen, maar mijn vader vindt een motor en een brommer van mij in de garage wel genoeg. Hij wil dus niet ook nog een Citta erbij. Mocht ik hem van gedachte kunnen laten veranderen, dan hoor je van me!

Michel van Kempen
    Bijdrager

Is hij nog beschikbaar en welke prijs heb je in gedachte?

Mr. Martin
    Topic starter

Ik ben er toch maar zelf aan begonnen. Ben er toch wel gehecht aan geraakt. Voorlopig hou ik hem zelf. Na 23 jaar lucht in de banden gepompt, en ze blijven gewoon hard😆. S’avonds rijdt ik mijn speedengine ermee in hier in het buitengebied. Op den duur komt er een orgineel blokje onder, zodra mijn andere project klaar is. En gaat hij bmvoir de keuring.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.