Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Domste sleutelfout
This topic contains 338 reacties, has 176 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 3 months, 2 weeks geleden.
-
Gebruiker
-
27 april 2009 om 13:03 #26371
SpeedDemon :
Aanrennen en rennen, mensen die na een kwartier vragen “of ie ut nie doe” en dan toch maar het benzine kraantje opendraaien.Verder met de p200 de achtervelg niet goed op de remtrommel schroeven wheelie poppen en raar vinden dat de boel schud…
Stuur op de Si niet goed aandraaien en bij een remactie je balhoofd kussen (gelukkig integraal helm op).
Tank volgieten met benzine uit jerrycan en dan gaan nadenken hoeveel olie erbij moet.
Nieuwe achterremkabel door de buitenkabel trekken en dan niet vastschroeven…
En bij testen op de bok is bij mijn ouders thuis het raampje langs de voordeur gesneuveld toen een vriend op het bagagerekje ging hangen om te kijken hoe het ging.
Zuiger met scheur…. toch gewoon monteren en nog schelden ook als ie ontploft.
Hopen dat je met roest in de tank toch gewoon naar thorn kan rijden.maakt het wat uit dan dat er roest in je tank zit?
27 april 2009 om 13:49 #26372tja niet echt bevoordelijk voor je brandstofkwaliteit en dus je moterblok
Mike27 april 2009 om 15:18 #26376hoe krijg ik die roest weg dan?
27 april 2009 om 15:30 #26377bij honda camino’s gebruiken ze vaak kleiner steentjes.
Je moet dan goed schudden met de tank en dan alles eruit laten vallen via de benzinedop27 april 2009 om 15:52 #26378Heb er veels te veel om op te noemen,maar de beste was toen ik een heel speciaal blokje aanpaste,met zijinlaat,enz……en dan aan Sandra toonde.Toen vroeg ze me waar die zij inlaat nu zat.Had ik het klein carterdeel van Polini er op gezet.
Betekend dus alles uit elkaar & veel werk.27 april 2009 om 15:56 #26379ii ax ii :
bij honda camino’s gebruiken ze vaak kleiner steentjes.
Je moet dan goed schudden met de tank en dan alles eruit laten vallen via de benzinedopen zijn dat speciale steentjes die je bij de brommer winkel kan halen ??
27 april 2009 om 15:59 #26381haha nee tuurlijk niet, steentjes zijn steentjes.
27 april 2009 om 16:00 #26382niet echt een sleutelfout, maar ik heb eens een keer mijn helm bij een kacheltje laten liggen.
kwam ik een uur later terug was er een deuk in me helm gesmolten:con27 april 2009 om 16:13 #26383nieuwe achterband gemonteerd, vervolgens na 40 km erachter komen dat m’n freewheelmoer er thuis maar handvast opzat, kwijt dus..kon met rijden m’n remblok zien zitten :lol
27 april 2009 om 16:14 #26384diac :
niet echt een sleutelfout, maar ik heb eens een keer mijn helm bij een kacheltje laten liggen.
kwam ik een uur later terug was er een deuk in me helm gesmolten:conEn die mooie cilinder die je eens verkloot hebt??Of waren het de zuigerveren?Weet het niet goed meer.
27 april 2009 om 16:15 #26385docs911 :
de afstandsring tussen de koppeling en blok vergeten, en maar niet snappen wrom de boel klemtja of de ring verkeerd om erop zetten.
het ergste is nog je achterwiel optillen met vario en je koppeling vliegt je om de oren 😛27 april 2009 om 16:15 #26386speciaal voor barry geciteerd;
diac :
cilinder klemt met het schuiven over de zuiger, en maar duwen als een gek “knak” daar gaan je zuigerveren:con27 april 2009 om 16:18 #26387maat van mij was de simmerringen vergeten van z’n krukas in z’n 80 blok.. beetje jammer.. alles kapot gedraaid
27 april 2009 om 16:49 #26388met het frame kaal maken, de brommer op de kop zetten met benzine in de tank en alles… gras helemaal naar de kloten xD
27 april 2009 om 17:06 #26389ik heb een keer een volledig uiteengedraaid blok in elkaar gezet, en onder mijn brommer gelegd. wou hem net gaan starten toen ik de pistonclipjes op de werkbank zag liggen:smack
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.