Domste sleutelfout

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Domste sleutelfout

This topic contains 338 reacties, has 176 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 2 months, 4 weeks geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 339)
  • Gebruiker
  • #26352

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    cilinder klemt met het schuiven over de zuiger, en maar duwn als een gek “knak” daar gaan je zuigerveren:con

    na het sleutelen de uitlaat vergeten, en dan afvragen waarom die na het tunewerk zoveel geluid produceert.

    #26353

    Mike
    Bijdrager
    Berichten: 4374

    batty:

    nieuwe rollen testen op de setup en dan de vario niet aandraaien…

    daar vlogen de testrollen aan het eind van de straat . nooit meer compleet teruggevonden want hij reed zonder zijkap

    Mike
    #26354

    mees
    Bijdrager
    Berichten: 47

    Halverwege het in elkaar zetten van de twee carterhelften gebeld worden en na het ophangen achterkomen dat er nog een paar millimeter ruimte tussen zit en alles muurvast zit.

    #26355

    cris
    Donateur
    Berichten: 159

    Benzine kraantje klinkt erg bekend, geld ook voor de bougie.

    na alles vast te hebben gezet althans dacht je…..
    vliegt je koppeling er ineens af omdat je vergeten was deze vastte draaien ipv handvast( vingervast)

    #26356

    Interceptor
    Donateur
    Berichten: 254

    polini lc set monteren>> RACEkrukas tunen op de polini manier (toendertijd niet wetend dattie “race” was) boeltje inelkaar zetten en testen
    en dan 5km per uur gaan:o

    #26359

    .-{2F4OV}-.

    Whaha:D Supergrappig allemaal:D

    #26360

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    ik was heel vrolijk het frame van mijn kar in elkaar te lassen, plaatste de wielen eronder, en d8; laat ik eens ff een foto schieten vanuit de voortuin.. bleek mn kar niet door de deur te passen:con dus kon door het hele geheel direct de slijptol weer halen en de boel inkorten:P
    naja iig. kan die nu door de deur heen;)

    #26361

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    whaha, das wel handig ja:D

    heb der nog wel 1. alles in elkaar gezet. aanlopen. en aanlopen. en nog meer aanlopen. eerst even bijkomen van het aanlopen. dan er achter komen dat de 3 kabels van de CDI in de verkeerde volgorde :p

    #26362

    MHR
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Vergeten rollen in je vario te doen en je afvragen waarom die zoveel toeren loopt en niet vooruit gaat…

    Carb schoonmaken en vergeten dat er ook een sproeier in hoort…

    #26363

    TvA Tuning
    Bijdrager
    Berichten: 390

    zuiger verkeert gemonteerd en je afvragen waarom hij maar 5 km/h gaat en zo veel stotterd..

    benzine kraantje uit staan en maar rennen en rennen en jezelf afvragen waarom hij niet aan gaat.
    aarde draad van ontsteking vergeten op bobine te monteren, en weer rennen en rennen en hij gaat maar niet aan.

    nieuwe zuiger in eerder vastgelopen cilinder doen , en nog boosworden als het zooitje weer vastnaaid:P

    #26364

    niceVespa
    Bijdrager
    Berichten: 656

    schommelen en dan zien dat je achterwiel los is

    stuur niet genoeg aandraaien

    crossen hard op een ander in rijden achterkomen dat je rem niet strak genoeg is!

    lekkere snelheid halen en je koppeling je zien inhalen XD en alles van de weg mogen zoeken:boos

    GTZ NV

    #26365

    Jeroenn
    Bijdrager
    Berichten: 100

    Zonet nog even.

    Ketting van m’n senda was geknapt, dus zet hem weer vast met een nieuwe schakel. Doe ik hem langs de verkeerde kant van het geleiderolletje. Hele rolletje stuk, vond al dat hij een raar geluid maakte 😛

    #26366

    Dooley
    Bijdrager
    Berichten: 122

    afgelopen zaterdag nog toen we trachten een citta te maken, allemaal die domme foutjes bij het aanrennen
    stuk of 3x benzinekraan dicht
    benzinekraan open draaien maar benzineslang vergeten erop te duwen en toch rennen. was ik overigens niet:P
    bougiedop niet erop
    gewoon geen bougie erin

    #26367

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    Ik vind dat G-no ook nog even z’n domste sleutelfout moet vermelden, hij heeft een redelijk originele namelijk.

    #26368

    Martijnvanheerde
    Donateur
    Berichten: 2227

    Pistonclippies??:fuck2

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 339)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.