Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Domste sleutelfout
This topic contains 338 reacties, has 176 deelnemers, and was last updated by zevenenergie 2 months, 4 weeks geleden.
-
Gebruiker
-
26 april 2009 om 21:15 #26352
cilinder klemt met het schuiven over de zuiger, en maar duwn als een gek “knak” daar gaan je zuigerveren:con
na het sleutelen de uitlaat vergeten, en dan afvragen waarom die na het tunewerk zoveel geluid produceert.
26 april 2009 om 21:23 #26353batty:
nieuwe rollen testen op de setup en dan de vario niet aandraaien…
daar vlogen de testrollen aan het eind van de straat . nooit meer compleet teruggevonden want hij reed zonder zijkap
Mike26 april 2009 om 21:35 #26354Halverwege het in elkaar zetten van de twee carterhelften gebeld worden en na het ophangen achterkomen dat er nog een paar millimeter ruimte tussen zit en alles muurvast zit.
26 april 2009 om 21:48 #26355Benzine kraantje klinkt erg bekend, geld ook voor de bougie.
na alles vast te hebben gezet althans dacht je…..
vliegt je koppeling er ineens af omdat je vergeten was deze vastte draaien ipv handvast( vingervast)26 april 2009 om 22:38 #26356polini lc set monteren>> RACEkrukas tunen op de polini manier (toendertijd niet wetend dattie “race” was) boeltje inelkaar zetten en testen
en dan 5km per uur gaan:o27 april 2009 om 08:52 #26359
.-{2F4OV}-.Whaha:D Supergrappig allemaal:D
27 april 2009 om 09:09 #26360ik was heel vrolijk het frame van mijn kar in elkaar te lassen, plaatste de wielen eronder, en d8; laat ik eens ff een foto schieten vanuit de voortuin.. bleek mn kar niet door de deur te passen:con dus kon door het hele geheel direct de slijptol weer halen en de boel inkorten:P
naja iig. kan die nu door de deur heen;)27 april 2009 om 09:31 #26361whaha, das wel handig ja:D
heb der nog wel 1. alles in elkaar gezet. aanlopen. en aanlopen. en nog meer aanlopen. eerst even bijkomen van het aanlopen. dan er achter komen dat de 3 kabels van de CDI in de verkeerde volgorde :p
27 april 2009 om 09:43 #26362Vergeten rollen in je vario te doen en je afvragen waarom die zoveel toeren loopt en niet vooruit gaat…
Carb schoonmaken en vergeten dat er ook een sproeier in hoort…
27 april 2009 om 09:52 #26363zuiger verkeert gemonteerd en je afvragen waarom hij maar 5 km/h gaat en zo veel stotterd..
benzine kraantje uit staan en maar rennen en rennen en jezelf afvragen waarom hij niet aan gaat.
aarde draad van ontsteking vergeten op bobine te monteren, en weer rennen en rennen en hij gaat maar niet aan.nieuwe zuiger in eerder vastgelopen cilinder doen , en nog boosworden als het zooitje weer vastnaaid:P
27 april 2009 om 10:26 #26364schommelen en dan zien dat je achterwiel los is
stuur niet genoeg aandraaien
crossen hard op een ander in rijden achterkomen dat je rem niet strak genoeg is!
lekkere snelheid halen en je koppeling je zien inhalen XD en alles van de weg mogen zoeken:boos
GTZ NV
27 april 2009 om 10:36 #26365Zonet nog even.
Ketting van m’n senda was geknapt, dus zet hem weer vast met een nieuwe schakel. Doe ik hem langs de verkeerde kant van het geleiderolletje. Hele rolletje stuk, vond al dat hij een raar geluid maakte 😛
27 april 2009 om 10:56 #26366afgelopen zaterdag nog toen we trachten een citta te maken, allemaal die domme foutjes bij het aanrennen
stuk of 3x benzinekraan dicht
benzinekraan open draaien maar benzineslang vergeten erop te duwen en toch rennen. was ik overigens niet:P
bougiedop niet erop
gewoon geen bougie erin27 april 2009 om 11:19 #26367Ik vind dat G-no ook nog even z’n domste sleutelfout moet vermelden, hij heeft een redelijk originele namelijk.
27 april 2009 om 11:30 #26368Pistonclippies??:fuck2
-
Gebruiker
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.