Djeep’s 100cc TKM kart

Home Forums Perso’s Andere merken Djeep’s 100cc TKM kart

This topic contains 28 reacties, has 15 deelnemers, and was last updated by Djeep 13 years, 9 months geleden.

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
  • #261492

    Djeep
    Topic starter
    Berichten: 59

    hier is een kort filmpje waar ik hem aant teste ben πŸ™‚

    #261494

    green_white
    Bijdrager
    Berichten: 354

    beste toeren maaktie:p

    #260936

    dieseltank
    Bijdrager
    Berichten: 437

    nice ding.
    jammer dat je geen verslenningen of iets hebt…

    dat je niet het vermogen er steeds uit haalt etc..

    #261497

    dennisje
    Bijdrager
    Berichten: 154

    @Djeep

    Afstellen van de carb is eigenlijk niet moeilijk dit moet je eigenlijk onder het rijden doen ja het is moeilijk maar zo rkijg je soms toch de beste afstelling;) ook kan je hem natuurlijk op een bok zetten en met een schroeftol starten of een spanband rond wiel wikkelen en trekken;) in eht begin rustig aan dan want hij si ng koud;)eenmaal opgewarmt ga je met het gas spelen telkens hoge toeren en terug enzo de schroeven bijstellen ik weet niet welke carb jij precie shebt maar ik had er 4,2 voor elk appart, het beste is eigenlijk je het klinkt ook heel slecht hoor maar volgas endan je mengsel afstellen;) zo krijg je ook een van de beste afstellingen maar zo te horen klonk hij goed op het filmpje maar waarom telkens volgas en gas terug en verde rprobeer dit is gelijdelijk op te bouwen;) Btw als je nog tandwiel verhouding software wilt hebben zeg het maar even;)

    @Dieseltank

    http://www.youtube.com/watch#!v=WloeP3v3m_U&feature=related zon een bedoel je vast ik had vroeger een ICC 6 schakelijk met een 125cc Seven blok, enja daar rij je wel wat harder mee maak als Djeep nu een moeie tandwiel verhouding heeft kan je heel snel;)

    #261498

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    Lees je post eens over, ik ben benieuwd of je er zelf een touw aan vast kunt knopen?:?

    #261495

    Djeep
    Topic starter
    Berichten: 59

    kijk die blokjes dat is nou echt keiharde purno,
    zoiets zou ik ook heel graag in de schuur hebben staan.
    maar daar heb ik igg het geld niet voor…

    btw. op het filmpje vond ik hem ook niet slecht klinken hoor,
    maar ik ben altijd van mening dat dingen nog beter kunnen.

    owja en ik heb trouwens een tillotson carb, met 2 stelschroeven en zonder jet.
    en op de bok zetten vind ik persoonlijk niet zoon goed plan aangezien hij luchtgekoeld is.
    en de buren er niet geweldig blij van zullen worden πŸ˜›
    maar krijg der wel al un beetje handigheid in met afstellen.
    ma vind het ma nix dat je dan op 2 dingen tegelijk moet letten

    #261513

    dennisje
    Bijdrager
    Berichten: 154

    G-no :
    Lees je post eens over, ik ben benieuwd of je er zelf een touw aan vast kunt knopen?:?

    haha die banden zijn rubber en als je een spanband eromheen doet blijft die zitten natuurlijk je moet het niest vast knopen ehXD

    #261514

    Wally
    Bijdrager
    Berichten: 90

    g-no bedoeld of je er zelf wijs uit word omdat er veel fouten in staan enzo:pest

    #261515

    Djeep
    Topic starter
    Berichten: 59

    ja ik heb de spanband al vastgeknoopt ja :pest

    #261564

    konole
    Bijdrager
    Berichten: 19

    deed me hieraan denken πŸ˜›
    KLIK

    #261565

    citta-ehv
    Bijdrager
    Berichten: 67

    :lol teering man dat is een cool ding, hij kan dan wel oud zijn maar denk dat er veel mensen van hier wel zown kart willen hebben.
    maar dat blokkie komt daar nog een kap overgeen of zoiets?
    ik denk niet dat je die moet gebruiken als armsteun :haha
    het is dus een 2takt op mengsmering.. maar waar komt die naam directdrive vandaan? heeft dat iets met het blok te maken of is het maar een typemodel van een merk blokk ofzo

    #261566

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    direct drive betekent dat je zodra het blok aan is weg rijd. dus het blok stationair laten lopen en dan stilstaan is onmogelijk.

    #261567

    tieees
    Bijdrager
    Berichten: 163

    sorry maar, wat style mag die wel gebruiken?

    Hij lijkt echt heel kaal, als een gewone speelgoed-schelter laat maar zeggen.. maar opzich wel vet.

    #261568

    Djeep
    Topic starter
    Berichten: 59

    ja directdrive betekend idd dat je gewoon altijd in zn versnelling rijd zeg maar. dus zonder koppel-ding.

    hij is idd heel kaal ben nog bezig met de kapjes.. maar die komt niet over het blokkie heen. :O
    hij is rijwind gekoeld dus dat zou warmlopers veroorzaken..

    het lijkt een speelgoedskelter en dat ist ook πŸ˜› maar wel een die de 120 makkelijk haalt

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.