Destroids (steef) zijn Citta

Home Forums Perso’s Projecten Destroids (steef) zijn Citta

This topic contains 7 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by RaymonBlaauw 11 years, 2 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #284668

    destroids
    Topic starter
    Berichten: 27

    Ik ben Steef 19 jaar en vorig jaar een ciao opgeknapt. Ik wilde er nu een met wat meer vering dus ging ik opzoek naar een si/ citta. Uiteindelijk heb ik een citta gekocht! Eindelijk gelukt met foto’s!

    Dit word mijn eerste Citta (hiervoor al wel een ciao gehad en mede dankzij dit forum kunnen verbouwen) Nu ben ik van plan om een citta op te knappen! Ik weet nog niet hoe dit precies in zijn gang gaat (het topic gedeelte) Foto’s volgen nog. Ik heb een opknap citta met 2e blok weten te bemachtigen voor 90 euro.

    Net een lijstje bij JMPB besteld!
    alles wordt eigenlijk vernieuwd.
    41mm DMP cilinder (hoorde er verschillende verhalen over, voor die prijs het proberen waard)
    City-power (gianelli)
    nieuwe lager-set etc alles om een citta nieuw leven in te blazen.

    donderdag gaat het hele zooitje naar de poedercoater. het frame word blauw en de voorvork ook. de rest word zwart.

    Het idee is om er een red bull Citta van te maken maar hoe dit uitgaat pakken weet ik nog niet. Dus als iemand weet hoe ik aan die stickers kom? let me know!!

    Even wat geknutseld in de sneeuw zodat hij vandaag naar de coater kan! Velgen worden helaas niet gespoten ik kreeg met geenmogelijkheid mn achterklok eraf dus die worden zomers gespoten!

    Ik heb ook mijn carter geprobeerd te bewerken dit ging echter een beetje stroef het is nog niet af maar ik heb perongeluk wat vlees weg geveild graag jullie mening over of het nog een beetje knap kan worden ja of te nee!

    #490130

    RaymonBlaauw
    Bijdrager
    Berichten: 139

    google?.

    #440968

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Voor de stickers hebben we een member Daver die zelf stickers ontwerpt ๐Ÿ˜‰

    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=29013

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #439294

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Vraag Red Bull of ze je willen sponsoren!

    #452192

    destroids
    Topic starter
    Berichten: 27

    Ik had inderdaad red bull al gemaild. het enige wat hun hadden toe te voegen was dat het alleen bedoel is voor red bull atleten… balen foto’s volgen ๐Ÿ™‚

    En btw handige tip ik ga dave zeker contacten misschien kan hij iets betekenen.

    #436662

    Guido
    Donateur
    Berichten: 605

    Er zitten toch trappers op je citta? Dus dan ben je toch atleet? Haha nou succes ermee!

    #439263

    destroids
    Topic starter
    Berichten: 27

    @ guido nee geen trappers komen stepjes op.

    Even goed ik heb wel een vraag. Ik heb natuurlijk die 41mm DMP cilinder besteld, die heeft dezelfde spoelpoorten als een standaard 50 cc. heeft het dan zin om mijn carter te bewerken? Zo ja, wat kan ik er dan het beste mee doen Om wel lekker op te trekken maar niet al te hard 40-45 teller?

    Ik ben nog nieuw met het echte bewerken enz (uiterraard alle how to’s gelezen) maar ben gewoon benieuwd tot hoe ver etc.

    Ik hoop dat jullie er raad mee weten!

    #466227

    destroids
    Topic starter
    Berichten: 27

    vrijdag komen er weer updates dan is de hele citta terug van de poedercoater. heb er ook een vario bij gekocht!. 1:13 Ik ben wel opzoek naar een 13/13 carb wie o wie kan mij hieraan helpen?

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.