De Vespa-Ciao.nl Oldtimertour 2018 26-08-2018

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Vespa-Ciao.nl Oldtimertour 2018 26-08-2018

This topic contains 13 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Wilk1985 5 years, 7 months geleden.

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Gebruiker
  • #501547

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    De 2016 editie was letterlijk en figuurlijk in het water gevallend door het slechte weer en in 2017 hebben we in Noord Holland een oldie tourtje gereden, maar komend tourjaar is het weer tijd voor de echte VC.nl oldtimertour 8)

    Zoals gewoonlijk maak ik hem weer vrij vroeg bekend, zodat diegenen die hoe dan ook mee willen maar eventueel van plan waren om te gaan trouwen of zo rekening kunnen houden met de datum 🙂

    Mocht je dus al zeker weten dat je mee gaat rijden, zet de datum dan vast in je agenda! Mocht je zeker weten dat je mee wilt rijden maar heb je nog geen brommer, vrees niet! Je hebt nog wel even de tijd om een goedlopende brommer te organiseren 🙂

    Het recept van deze tour is bekend, de tour is bedoeld voor de oldtimer modellen (tot ong. 1979), maar dit is geen harde eis. Je bent dus ook gewoon welkom met een modernere brommer!

    Wat wel een harde eis is voor deelname is dat de motor standaard is, dus met een standaard uitlaat of Citypower, een standaard luchtfilter en een Piaggio carter met std cilinder.

    Dit om te verzekeren dat we een rustig en stil tourtje hebben met weinig tot geen pechgevallen en waarbij tijdens het rijden gewoon een gesprek gevoerd kan worden :).

    De gemiddelde snelheid ligt rond de 35-40 kilometer per uur, dus ook met een snorbrommer die net wat harder als standaard loopt ben je welkom.

    Het startpunt is dezelfde plek als de afgelopen jaren, voor de deur van de Kwik-Fit in Poeldijk. Adres is Nieuweweg 15, 2685 AP Poeldijk. Hier is genoeg parkeerplek en een eventuele aanhanger kan blijven staan.
    We verzamelen om 12:00 uur en zullen vertrekken om 12:30 uur. We zijn rond 17:00 uur weer terug op de startlocatie.

    De route voor 2018 heb ik alweer klaarliggen, in 2014 zijn we bij de boulevard van Scheveningen geweest, 2015 was de boulevard van Hoek van Holland aan de beurt dus is het logisch dat we in 2016 in ieder geval een ijsje gaan eten op de boulevard van Kijkduin.

    Hierna gaan we richting Midden-Delfland waar we een mooie rustige route rijden met weidse uitzichten. Onderweg stoppen we nog een keer bij een terras dichtbij de Nieuwe Waterweg waar we gezellig wat drinken en iets kleins eten. Uiteraard maken we ook weer een sfeervolle groepsfoto.

    Dus heb je een oude Vespa brommer die niet opgevoerd is en heb je zin in een leuke dag touren? Meld je aan en rijd met ons!

    Voor een idee van voorgaande edities, zie ook:

    http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=35143&n=last#bottom

    Dus ben je er alweer klaar voor? Meld je aan!

    Rijders:
    – Wilk1985
    – Joor uiteraard
    – Joschi natuurlijk
    – Piet30 selbstverstandlich
    – AAT-Racing maar dat spreekt voor zich
    – Jelle was te verwachten

    Tot ziens op zondag 26 augustus 2018!

    #530418

    ! Joor !

    Aanwezig

    #530436

    joschi0815
    Bijdrager
    Berichten: 83

    Ik ook… Natuurlijk

    #530437

    Piet30
    Donateur
    Berichten: 1069

    me too

    #530438

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    Aanwezig

    #530439

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    me 2

    #776075

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Avond allemaal, nog 1,5 maand tot deze toer en ik hoop dat er nog meer oldie liefhebbers zijn die hier voor te porren zijn :thumb

    Het recept is bekend, hoe meer zielen hoe meer vreugd 🙂

    #777567

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Nog ruim 1,5 week, zijn er al meer geïnteresseerden?

    #777572

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Ik wilde hem ook al kicken inderdaad, zou mooi zijn als we met een leuk groepje liefhebbers zijn.

    #777833

    Joor
    Donateur
    Berichten: 278

    Zin in!

    Tot zondag.

    #777850

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    Gaat het nog door dan? Volgens onze vrienden van weeronline gaat het zondag regenen namelijk…

    #777855

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Ik meende dat wij als site of personen ook al bepaald hadden nooit meer naar weeronline te kijken, want die hebben het nog nooit bij het rechte eind gehad.
    Weerplaza is de site om naar te kijken en die zegt dat het zondag droog is. En die heeft het zolang ik erop kijk qua tourtjes nog nooit verkeerd gehad. Harz tour ook weer spot on:thumb Daar waar weeronline een regen weekend voorspelde.

    #777856

    Joor
    Donateur
    Berichten: 278

    volgens het knmi is het droog zondag, wel kans op regen. maar jij en je brommer smelten niet toch?
    gewoon een jasje aan en gaan.

    #777858

    Wilk1985
    Topic starter
    Berichten: 3786

    Ik weet het niet, als ik zo kijk zijn we met zijn 3en de rest heeft aangegeven niet te komen dus ik weet niet of dat wel de moeite is.

    Behalve dat moet ik het wel echt mooi weer zijn wil ik met mijn nieuwe chroomrandjes de weg op gaan, met kans op regen ga ik echt niet voor mijn plezier rijden.

    Ik denk dat ik de tour een jaartje vooruit ga schuiven..

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.