De Noord-Hollandsche VC oldtimertour 27-08-2017

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl De Noord-Hollandsche VC oldtimertour 27-08-2017

This topic contains 49 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by speedbuxy 6 years, 7 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)
  • Gebruiker
  • #530379

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Ik moet me helaas ook afmelden ivm een Pack die nog niet op kenteken staat en ik alleen nog de SI heb en ook deze is niet fijn nog.
    Ik wens bij deze wel iedereen een gezellige dag!

    #530380

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3786

    Was een geslaagd tourtje vandaag!

    De opkomst was beperkt, maar we hadden een leuk clubje en hebben lekker door kunnen rijden door de polders van Noord Holland! Op een verstopte sproeier na hebben we geen oponthoud gehad :thumb

    Ik ga jullie blij maken met een klein fotoverslag, in de hoop dat dat eventuele rijders overhaalt om met een volgend oldtimer tourtje wel present te zijn 8)

    Hier presenteer ik onze toerleider, op het stalen ros zonder naam. En zonder veercomfort 🙂

    Actiefoto :thumb

    We reden dus met 5 man, maar ik maak altijd een foto met de Ciaotjes apart 8)

    Mooi hoor, wie wil er nou niet zo’n oerhollandse foto maken van brommers bij een molen.

    Nog een foto met alle brommers.

    Was leuk gasten, ik hoop jullie allemaal snel weer te zien!

    #530381

    Jelle
    Topic starter
    Berichten: 5736

    Nog even een stukje filmmateriaal…

    #530383

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    It´s a dying breed!

    Toch mooi dat de brommers nog even uitgelaten zijn. Heerlijk rustig rondje rijden zo te zien.

    P; ondanks de foto is bijgesneden zie ik nog een klein stukje Pack.

    #530384

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10287

    Ziet er ondanks het kleine clubje toch gezellig en geslaagd uit:thumb

5 berichten aan het bekijken - 46 tot 50 (van in totaal 50)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.