Ik vind dat je de chroomkap al aardig mooi hebt weten op te lappen. Ik zet alleen mijn vraagtekens over het van binnen schoonmaken van de uitlaat. Immers zit er ook een laag keramisch dempingmateriaal in je demper. Naarmate de uitlaat viezer wordt slipt dit dicht en gaat hij meer lawaai maken. Door hem uit te branden zul je vast dit dempingwol niet verschonen. Mijn inziens zal je dan toch moeten gaan slijpen en lassen.
Tevens zie ik nog wat deukjes in je uitlaat zitten. Degene in je eerste conus hoort bij een Ciao versie daar vanwege je trapgedeelte. Alleen dat deukje in je voorbocht misschien toch proberen er uit te halen. Men schrijft vaak dat deukjes in de uitlaat geen tot weinig prestatieverlies zullen hebben en dit klopt ook wel zolang deze deuken zich verder van de uitlaatmond van je cilinder bevinden. Een deuk kan er zelfs voor zorgen dat je uitlaat beter presteerd. Alleen dat deukje na ongeveer 5cm van je uitlaatmond zal wel nadelige gevolgen voor je prestaties hebben en een begrenzende factor hebben.
Ook is er een verschil tussen de prestaties tussen een Si en Ciao versie. Dit verschil is vooral te wijten aan de lengte van de voorbocht wat de nog kortere voorbocht in jou geval zal gaan doen is op voorhand niet te zeggen, maar de kans dat je hem hiermee iets hoogtoeriger hebt gemaakt is aannemelijk.