daniel citta honda cfr450

Home Forums Perso’s Andere merken daniel citta honda cfr450

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door bart#24 7 jaren, 5 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker

daniel citta
    Topic starter

omdat vespa/citta niet me enige hobby is ik doe ook aan motorcross vanaf me 8ste jaar doe het met veel plezier.
    heb altijd wedstrijden gereden door heel nl ben begonne met een 60 cc honda geschakeld heb heel even 80 cc gereden ma was daar snell te groot voor ben toen verder gegaan op 125cc. door een zwaar ongeluk op de baan een hele poos (3jaar)niet meer kunne rijden.op het moment heb ik een honda cfr 450 van 2003

[imghttp://www.mijnalbum.nl/Foto-VMF4JTAC.jpg]” />

pepko
    Donateur

Een perso/special voor “niet” vespa, LET OP : Alleen als je actief op het forum bent en een andere vespa hebt.

mag wÊl dus.

MHR
    Bijdrager

Duidelijk!

Zo te zien heb je de vliegkunsten aardig under control 😀

tnerual
    Bijdrager

Ligt het aan mijn PC? Maar haast alle foto’s zijn verwijderd of het album bestaat niet meer??

Dat ligt dan idd aan je pc want foto,s doen het hier prima

ritze
    Bijdrager

oh, dan heeft tneruals pc de zelfde kuren als mij want ik kan ze ook (niet) meer zien.

True, de meeste foto’s werken al niet meer. Gewoon even zaak voor de beheerder van deze perso deze weer opnieuw toe te voegen.
    @mhr: staat bij de juiste specials :thumb

@daniel:
    vind je het niet een beetje wazig als je net van je motor af stapt en dan op de citta gaat rijden?
    verder mooie foto`s van het echte werk 😉

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
    Link naar Mijn collectie / Projecten.

bart#24

ik doe zelf motorcross op wedstrijd niveau, het is iig CRF 450 in plaats van cfr 450;)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.