Comeback van Dennis na crash – Onderdelen nodig

Home Forums Perso’s Projecten Comeback van Dennis na crash – Onderdelen nodig

This topic contains 11 reacties, has 9 deelnemers, and was last updated by Brian 1 week, 1 day geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Gebruiker

jaffabaffa
    Topic starter

Beste forumleden,

Voor degenen die mij wellicht niet (meer) kennen: dit waren ik en mijn Ciao bij de VCM van 2018
    VCM 2018 foto

En dit is de meest recente foto van mijn Ciao in zijn gloriedagen:
    Meest recent

Ik ben al vrij lang niet actief geweest op het forum, en hier is een reden voor. Mijn geliefde Ciao is bijna een jaar geleden betrokken geraakt bij een noodlottig ongeval, waarbij vrij veel schade aan de brommer is ontstaan. Een goede maat van mij – die toen der tijd zelf op een Tomos reed – mocht even de power van een Ciao ervaren. De 46 mm met vario bleek hem achteraf toch iets te veel van het goede. Kort na het telefoontje waarin ik het slechte nieuws te horen kreeg, kon ik de Ciao zwaar beschadigd in de bus laden.

Nog geen maand na het ongelukkige incident met de Ciao, heb ik mijn motorrijbewijs gehaald, en ben ik fanatiek gaan motorrijden. Ik kon daarna met het bezig van mijn motor niet meer de positieve energie vinden om mijn toen minder interessante Ciao op te lappen, waarna mijn passie voor de Vespa brommertjes een beetje verwaterd is geraakt.

Nu – bijna een jaar later – is de wrok die ik toen voelde omtrent het ongeluk grotendeels verdwenen, en wil ik de Ciao weer klaar maken voor de VCM van 2020. Ik wil immers weer een nieuw stickertje!😊
    Echter, heb ik hier nog de nodige onderdelen voor nodig. De Ciao betreft een C7E2t  uit 1992. De onderdelen die ik zoek zijn:

– Zadel met “Ciao” geschreven aan de rechterkant van het zadeldek (met rechthoekige zadelpen)
    zadel 3
    – Voorspatbord (mét gaatjes voor stootrubbers)
    – Remhevels en remhevelhouders van Domino (beide kanten)
    Remhevels en remhevelhouders
    – Achterlicht (het rechthoekige model dat JMPB ook verkoopt)
    Achterlicht 2
    – En eventueel ook een nieuwe voorvork voor het mooie (Niet noodzakelijk/geen prioriteit)

De onderdelen mogen ook nieuw-nieuw zijn. Dus als jullie nog webshop(s) weten waar ik knap spul kan krijgen, mogen jullie het mij ook laten weten. Met name het zadel zou ik best nieuw willen kopen, mits er een knappe te verkrijgen is.

Ik zie graag reacties tegemoet, en hopelijk tot de volgende VCM!

Dennis Collette

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 week, 3 days geleden door jaffabaffa.

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

He Dennis. Super balen van zo’n ongeluk zeg.
    Hopelijk snel weer opbouwen.

Ik geb nog een vork plus spatbord liggen. Zit een half frame aan vast – krijg het niet los.

Stuur maar even een pb

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

CITTADARAH
    Bijdrager

Dit alles heb ik wel liggen hoor je.  Stuur me maar een pm.  Komen we er wel uit.

Fredzzz
    Moderator

Welcome back. Als je nog onderdelen hebt van MOPARTS RACING voor de wederopbouw, dan zijn wij er graag om wat te sponsoren en doneren!

jaffabaffa
    Topic starter

Hartelijk bedankt voor je buitengewoon genereuze aanbod, Fredzzz!
    Gelukkig zijn mijn MOPARTS RACING onderdelen gespaard gebleven, dus een donatie zal niet nodig zijn😉

jaffabaffa
    Topic starter

Hey Herr Flick en CITTADARAH,

Bedankt voor jullie reacties!
    Ik zie dat ik bij privéberichten geen afbeeldingen kan invoegen, dus ik zal even wat foto’s toevoegen aan het topic.
    Het voorspatbord en voorvork die ik zoek zijn vrij generiek, maar het zadel, remhevels & -houders, en achterlicht die ik zoek, zijn wat specifieker.

Als CITTADARAH al deze onderdelen toevallig hebt liggen, zou dit ideaal zijn!

Dountill
    Bijdrager

Mocht je via @ridingsolo geen achterlamp kunnen vinden heb ik er denk ik nog wel 1 liggen. Je mag me een PB doen.

Daniello
    Bijdrager

Goed dat je de draad weer oppikt. Het was een erg mooie Ciao zo op de foto’s te zien. Ik durf te wedden dat deze binnenkort weer geheel in glorie hersteld is en hier in het topic geshowt gaat worden 😎

CITTADARAH
    Bijdrager

Hey Herr Flick en CITTADARAH, Bedankt voor jullie reacties! Ik zie dat ik bij privéberichten geen afbeeldingen kan invoegen, dus ik zal even wat foto’s toevoegen aan het topic. Het voorspatbord en voorvork die ik zoek zijn vrij generiek, maar het zadel, remhevels & -houders, en achterlicht die ik zoek, zijn wat specifieker. Als CITTADARAH al deze onderdelen toevallig hebt liggen, zou dit ideaal zijn!

ik heb dit allemaal !

Tiesman1986
    Moderator

Balen dat een 46mm en vario je maat teveel was 🙁
    Succes met de opbouw hopen dat niet alles scheef is door de klap.

Martino
    Bijdrager

Zo Dennis, dat is wel heftig en helemaal je een goede vriend met missen. Ik kan mij voorstellen dat je de Ciao een tijd de rug toe keert. Naar de motor en toch weer terug naar dat kleine damesbrommertje hebben we ook veel vaker gezien en ik hoop dat je het plezier weer terug gaat vinden.

Brian
    Bijdrager

Wat spijtig van het ongeluk🙁 veel succes met de weder opbouw ik ga het volgen.💪🏻

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.