Combo Toer TT Assen & Bakkeveen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Combo Toer TT Assen & Bakkeveen

This topic contains 217 reacties, has 39 deelnemers, and was last updated by jan-willem 12 years, 12 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 218)
  • Gebruiker
  • #522210

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    mag ik een vraagteken? zit nog wat te kloten met m’n setup namelijk…

    *twijfelaars worden altijd in het roze gezet, forumregels…..

    Bij mij is dat gewoon een vraag tekentje:D

    #522211

    JosW
    Bijdrager
    Berichten: 90

    Wil je ‘object’ verandere naar JosW in de deelnemers lijst? πŸ™‚

    #522212

    Frank80cc
    Donateur
    Berichten: 820

    heb er zin in dames πŸ˜€

    #522217

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Puur uit nieuwsgierigheid, zijn er niet veel politiecontroles daar in de buurt tijdens die dagen? Die zullen dan vooral voor motorrijders zijn, maar als er zo’n stel harries met opgefokte vespa’s langsknorren, dan denken ze misschien ‘bingo’?

    Uitlaattestje langs de weg?

    #522218

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Politie controles zijn dan zeker vaak aanwezig, maar bij de wat rustige evenementen zoals deze motordagen is dat wel minder.
    Bij het circuit zelf laten ze juist oogluikend veel dingen toe. Een spontane wheely word bijvoorbeeld niet gelijk bekroont met een dergelijke prent. Ook staan de controles vooral op de wat grotere toegangswegen en dan vooral naar het zuiden toe.

    Omgeving Bakkeveen zal juist wat rustiger zijn schat ik in.

    #522220

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Frank80cc :
    heb er zin in dames πŸ˜€

    Het begint al te kriebelen in de muts snap ik wel:D

    @pepko & Object of sorry:D josW
    Done:thumb

    @edjuh/Maarten
    Daar is geen politie te vinden, want naast de rijders en max 30 toeschouwers is het er compleet uit gestorven.
    (mijn broer en ik dachten vorig jaar zelfs dat er niks was, pas toen we helemaal naar het circuit reden zagen we wat activiteiten)
    Ik denk dat de politie haast ook niet eens weet van dit evenement.
    Is echt een club/liefhebber evenement.

    #522224

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Ik heb vrij kunnen regelen, dus ik ben erbij.
    Andree had jij nog een plekje vrij in de Caddy of rijden wij naar Bakkeveen toe o.i.d?

    #522225

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Bochie :
    Komt er iemand met de auto vanuit omgeving Utrecht (of Alkmaar)? Als ik en m’n brommer erbij passen doe ik graag mee!

    Ik wil eventueel wel omrijden via Utrecht;)
    Als je interesse hebt moet je maar even een PM sturen:thumb

    #522226

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Citta_Florian :
    Andree had jij nog een plekje vrij in de Caddy of rijden wij naar Bakkeveen toe o.i.d?

    Nou dat komt in opspraak want het is niet zeker of m,n broer gaat rijden.
    Want volgende week zaterdag is een maat van hem jarig, en die zondag hij zelf.

    Nou viert hij dit offcourse met die maat samen, maar is niet ondenkelijk dat hij de zondag dat hij echt jarig is ook nog wat gaat doen met kennissen bij hem op het pleintje/flat.
    En weet dus ook niet eerder dan zondag avond of paasmaandag ochtend of m,n broer wil rijden of niet.

    En anders word het mams en die wil sowieso niet iemand op die manier vervoeren dat weet ik nou al.
    Dus ik zou maar wel even 1 van je ouders voorvast wat voor kneden, want de kans op met mij te rijden is wel best gereduceerd.

    @Stephan
    Das een mooi aanbod van je:thumb

    #522227

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Uhmm dat wordt hem dan sws niet, want pa en ma kunnen beide niet (en de brom past sws niet in de golf van mijn moeder)
    Ik zie nog wel even of er nog wat valt te regelen.

    Stephan kun je anders niet even omrijden langs Heerenveen:lol

    #522229

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Als jij een mooi prijsje aan reiskosten wilt betalen Florian is alles mogelijk;)
    Ook voor jou geld, bij interesse ff PMen:D
    Nog meer mensen die opgehaald moeten worden?:lol
    Zonder gekheid, (bijna) alles is mogelijk, hoe meer tour rijders hoe meer vreugd:thumb

    That,s spirit:thumb
    Het is omdat ik de wagen zelf (nog) niet bestuur anders had er bij mij ook tot het laast gaatje en kiertje wel 1 bij gepropt mogen worden.

    Zo hoort het toch ook:thumb Ik ken jou situatie Andree dus het is niet anders, als jij eenmaal je rijbewijs en een eigen auto hebt word jij denk ik ook wel een soort TourrijdersTaxi:lol

    Dat staat zeker vast ja:thumb

    #522230

    Anoniem

    Ik zou graag van de mensen omg. Groningen horen of ze mee naar Groningen rijden. Eelde-Assen is iets meer dan een half uur. Om 10.45 bij de Bunders, 11:00 in Haren bij transferium en 11:15 in Eelde verzamelen, zijn we mooi op tijd.

    #522231

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Ik ga sowieso niet eerst naar de bunders. Ik heb met Javad afgesproken dat hij mij op komt halen om vervolgens Gerarduz op te pikken. Dan kunnen wij wel door rijden naar Eelde of Haren om de rest te meeten al daar.

    Ik zal Hansieb nog wel even polsen wat hij van plan is, maar het lijkt erop dat er niet meer op de brommer afreizen.

    #522233

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Ik rijd met met taxiservice Avanti:thumb
    Even zien of er nog een hogere top uit dat slome ding van mij te slepen is:P

    Tot maandag de 25ste:thumb

    #522234

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Citta_Florian :
    Ik rijd met met taxiservice Avanti:thumb
    Even zien of er nog een hogere top uit dat slome ding van mij te slepen is:P

    Tot maandag de 25ste:thumb

    Das very nice geeft bij mij geen stress meer of dat regelen viel of niet:thumb

    Nice stephan:thumb

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 218)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.