Combo Toer TT Assen & Bakkeveen

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Combo Toer TT Assen & Bakkeveen

This topic contains 217 reacties, has 39 deelnemers, and was last updated by jan-willem 12 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 218)
  • Gebruiker
  • #522183

    JosW
    Bijdrager
    Berichten: 90

    Is het handig om een extra tankje brandstof mee te nemen? Of stoppen we onderweg om bij te tanken?

    #522184

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Als je een slurp monster heb is een extra tankje sowieso nooit verkeerd want tanken van vespa,s zelfs zijn niet zo groot:D
    Maar sowieso pakken we ook wel even een pomp station mee tijdens de rit:thumb

    #522188

    Jamai
    Bijdrager
    Berichten: 176

    Heel toevallig nog iemand die vanuit omstreken alkmaar komt. kan ik ook nog mee mits er vervoer is:D

    #522189

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Misschien kan ik de brommer van een maatje nog regelen, dan zou ik wel mee willen rijden. Anders haak ik af 50cctje die nu onder mijn eigen zit is niet echt snel 50-55 km/h gps.

    #522190

    n3ophytenl
    Bijdrager
    Berichten: 128

    Euhh…..NEEE:no

    Grapje Zebbi

    #522198

    Anoniem

    @Hans,

    Waarom niet de RV dan?

    #522199

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Moet nog langs jmpb, nieuwe zuigerveren en inrijden en afstellen.

    Trouwe dr nu kit racing blokje zit ook nog behoorlijk wat werk aan.

    #522200

    Anoniem

    Gooi je ff een leuk cilindertje op je std. blok, moet je ook wel 60/65 kunnen halen.

    #522201

    k0enn
    Donateur
    Berichten: 231

    Hoeveel KM’s word het toertje eigenlijk,??

    #522203

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7342

    Ik schat dat de toer rond de 75km zal zijn. Assen Bakkeveen is namelijk ongeveer 30km.
    Dat vind ik persoonlijk ook wel genoeg gezien de heen en terug reis en het circuit bezoek natuurlijk allemaal op 1 dag plaatsvinden.

    Zijn er ook nog mensen die dit weekend op het circuit van Assen aanwezig zijn?

    #522204

    fallenes
    Bijdrager
    Berichten: 100

    Martino :

    Zijn er ook nog mensen die dit weekend op het circuit van Assen aanwezig zijn?

    ik woon der haast naast 😛 dus denk het wel:D

    #522205

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Martino :
    Ik schat dat de toer rond de 75km zal zijn. Assen Bakkeveen is namelijk ongeveer 30km.
    Dat vind ik persoonlijk ook wel genoeg gezien de heen en terug reis en het circuit bezoek natuurlijk allemaal op 1 dag plaatsvinden.

    Zijn er ook nog mensen die dit weekend op het circuit van Assen aanwezig zijn?

    Ja rond de 70 a 75km had ik idd op de planning staan:thumb
    We moeten namelijk om 15:25 weer terug zijn bij de TT want dan begint de laaste heat van de 2taks.
    Dat duurt dan een 25min en weet uit ervaring dat je er zo een uurtje weg zit want ook die snelle 4taks die daarna komen zijn wel vermakelijk om naar te kijken:thumb

    @hans
    Zou nice zijn als je erbij bent:thumb
    Ik zet je al voorvast op de lijst maar dan met een ? erbij.

    #522206

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Zet mij ook maar op waarschijnlijk/misschien.
    Ik heb er wel ff zin in.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #522208

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Nice tonni dan zet ik jou er ook bij met een ? erachter.

    #522209

    Bochie
    Bijdrager
    Berichten: 63

    Komt er iemand met de auto vanuit omgeving Utrecht (of Alkmaar)? Als ik en m’n brommer erbij passen doe ik graag mee!

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 218)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.