Cittaklaas Persooo

Home Forums Perso’s Projecten Cittaklaas Persooo

This topic contains 37 reacties, has 23 deelnemers, and was last updated by CittaKlaas 11 years, 8 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)
  • Gebruiker
  • #469189

    CittaKlaas
    Topic starter
    Berichten: 338

    Soort van update, heb twee foto’s toegevoegd van mogelijk toekomstige kleuren keuzes 🙂
    Ik weet zelf nog niet welke ik ga kiezen..

    #469210

    Leovince
    Bijdrager
    Berichten: 1149

    Ik zou echt zeker voor Keuze 2 kiezen!:D Die ziet er namelijk echt geweldig uit 🙂

    Svennooww (Zo ongeveer, misschien meer o’s of w’s:P) z’n citta had ook deze kleur en vond dat altijd zeer mooi staan.

    En wat heb jij toch een leuke collectie uitlaten zeg:P Jij komt nooit tekort;)

    Veel succes met opknappen!

    #469214

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5136

    Sven heeft (of had?) die kleur inderdaad ook, ik vond alleen dat het effect niet zo goed te zien was op zijn Citta (en dus elke Citta).
    Een Ciao heeft meer rondingen die de kleuren eruit laten springen. Desalniettemin zal je Citta er met deze lak zeer jummie uitzien in het zomers zonnetje 😉
    Je voorbeeld foto is van mijn frame trouwens, ik heb nog wat mooiere voor je:



    Je hebt wel de goede lichtinval nodig, anders lijkt het maar saai paars/bruinachtig.

    Sorry voor het plaatsen van mijn foto’s in jouw perso, maar ik wil je een goede indruk geven van de lak. Het is natuurlijk niet de goedkoopste optie, maar wel een van de mooiste.
    Voorwaarde is dat je goed kunt spuiten, voldoende tijd erin steekt, en als het klaar is; voorzichtig met je brommer omgaan, want het is en blijft lak uit een busje (dus niet erg kras- en stootvast).

    #485575

    CittaKlaas
    Topic starter
    Berichten: 338

    Kleine update!

    #485576

    Helios
    Bijdrager
    Berichten: 606

    Uitlaatjes zien er allemaal weer zo goed als nieuw uit!!
    Begint een behoorlijke collectie te worden.

    #486097

    CittaKlaas
    Topic starter
    Berichten: 338

    Kleine update, standaart CP blok is vervangen door elec blok met 43mm Malossi!
    En rijd nu rond met de JMPB brug 🙂

    #486484

    DarkNero
    Bijdrager
    Berichten: 94

    Jammer dat de foto’s het niet doen. :'(
    (Niet bij mij in elk geval)

    #486346

    goedguus
    Bijdrager
    Berichten: 1451

    Hier doen ze het allemaal prima..

    #486485

    just1991
    Bijdrager
    Berichten: 552

    De eerste paar foto’s doen het goed maar de foto’s van de laatste 2 updates laden steeds maar voor de helft :S Ik heb hier normaal gesproken alleen last van op mijn telefoon 😛

    En JA ik heb super snel internet (Xs4all 40Mb)

    #486489

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    ik zie alleen de foto’s van FonS in deze perso 😉

    #486518

    CittaKlaas
    Topic starter
    Berichten: 338

    Ik upload alles met Tinypic, ik heb zelf ook wel eens dat een foto niet volledig laad maar dat is de volgende dag bijv. weer over.
    Kunnen jullie m’n filmpjes wel zien dan? Raar verhaal, zijn nu al meer dan 5 mensen die niets kunnen zien..

    #486519

    pepko
    Donateur
    Berichten: 2837

    ja filmpjes zijn no problemo… en de foto’s die fons hier heeft neer gezet zie ik wel gewoon?

    edit: ik kan nu 5 foto’s zien 😛

    edit2: ik weet niet wat je gedaan hebt, maar ik zie er nu al 50?

    #469123

    joepie74
    Bijdrager
    Berichten: 2

    hey klaas ik heb al eens een einddemper in de draaibank gehad met lage toeren laten draaien scuurpapier er tegen aan en als die glad is even voorzichtig drukken met een staalborstel krijg je echt een mooi effect kan ook wel in de boormachine als je een beetje handig ermee bent

    #486944

    dartfreak
    Bijdrager
    Berichten: 340

    Mooie uitlaten collectie
    Ook mooi opgeknapt

    Lijkt me alleen tijd dat je de country gaat opknappen
    Zag er een beetje gehavend uit na die tijd onder je citta

    #487582

    CittaKlaas
    Topic starter
    Berichten: 338

    O, die country is niet meer te redden hoor 😀 Die hang ik onder een crosser ofzo…

    Kleine update, heb een frame gespoten voor maat van me. Babyblauw 🙂

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 38)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.