Citta wil alleen stationair lopen op shoke

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta wil alleen stationair lopen op shoke

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door gilera-citta 4 jaren, 1 maand geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker

dutchfox
    Topic starter

Hallo loop al een tijd te prutsen met mijn citta, heb een standaard 50cc, 13/13 carb sproeier 52, polini luchtfilter, carter uitgevijlt, als ik nu mijn citta start zonder luchtfilter met shoke erop dan start hij meteen en loopt mooi rustig stagionair maar als ik het luchtfilter erop zet en zonder shoke start valt hij meteen uit….. Iemand een oplossing ??????????

Noetiepoerker26
    Donateur

Je sproeiermaat moet omhoog.

dutchfox
    Topic starter

Nog hoger

Wilk1985
    Moderator

Wat doet hij dan als je hem gewoon start met luchtfilter en met choke? Loopt hij dan wel goed?

Dan kan je best wat hoger in de sproeier gaan ja. Hoewel ik denk dat je met die 52 wel aardig in de goede richting zit hoor als je blok verder goed in elkaar zit.

Jasper-Grillo
    Bijdrager

carb al zorgvuldig gereinigd en doorgeblazen? Valse lucht of te kleine sproeier kan ook.

gilera-citta
    Bijdrager

50 52 is netjes met standaard filter. 54 of 56 zou goed moeten zijn met power filter. En het voorgaande is voor een snor carter (inlaat).

Aangezien je carter hebt uitgevijld, moet je nog wat hoger. Begin eens met 58.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.