Citta van Mike

Home Forums Perso’s Collecties Citta van Mike

This topic contains 33 reacties, has 14 deelnemers, and was last updated by Citta1987 11 hours, 52 minutes geleden.

4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)
  • Gebruiker

Brian
    Bijdrager

Nice 👍🏻 Als we toch een helm moeten gaan dragen is een geel kenteken zeker geen slecht idee.

Joeri999
    Bijdrager

Net bij de RDW geweest in Groningen voor de keuring. Vanaf heden is mijn Citta geen snor meer maar een brom!

Gefeliciteerd! 😎

JT
    Bijdrager

Mooi man, leuke snelheid ook. 😎

Citta1987
    Topic starter

3E6EC88F-733B-4B53-9F18-37A50931FC91

Vandaag pech gehad met de brom. Onderweg begon hij tijdens het optrekken soms een klein beetje te sputteren om vervolgens weer door te trekken. Op den duur moest ik remmen voor een bocht en moest daarna weer optrekken. Toen kapte hij er helemaal mee en moest de laatste 100 meter naar de ortho lopen. Ik had gehoopt dat nadat hij een beetje afgekoeld was, hij weer startte maar een kilometer verder heb ik toch maar pa gebeld die later met een bestelbusje aan kwam rijden.

Ik heb even gekeken of mn bougie nog vonkt maar geen vonk. Als ik de multimeter in de bougiekabel steek en zet de boor aan op de koppeling dan krijg ik wel gewoon spanning. De bougie heeft ook gewoon weerstand. Zou dit een geval condensator kapot zijn??

• Deze reactie is gewijzigd 11 hours, 49 minutes geleden door Citta1987.
    beter een scheet voor iedereen dan kramp voor mij alleen
    Check hier mijn Citta
4 berichten aan het bekijken - 31 tot 34 (van in totaal 34)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.