Citta van Jeffrey citta.

Home Forums Perso’s Projecten Citta van Jeffrey citta.

This topic contains 75 reacties, has 27 deelnemers, and was last updated by jeffrey citta 13 years, 1 month geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)
  • Gebruiker
  • #454828

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    nou ik heb eindelijk geld voor nieuwe kappen dus paar weken terug besteld.
    kijk maar hoe het er uit ziet, oja foto’s van de citta die heb ik nog niet die komen morgen.


    #455238

    Basz
    Bijdrager
    Berichten: 35

    Nette Citta, mooi werk!:thumb

    #429078

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    foto’s is niet gelukt heb ik geen tijd voor gehad

    #459165

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    eindelijk even foto’s gemaakt van de citta met nieuwe kappen.
    jammer genoeg alweer paar flinke krassen op mijn voorspatbord door mijn compressiekabel die beetje lang was, en op een zijkap is een letterweg daar staat citt maar verder ziet het er knap uit


    ik ben ook aan het kijken voor een andere uitlaat ik zou graag een leo hm willen hebben dus al er iemand nog een heb liggen heb ik zeker wel intresse.

    zal binnenkort even ander foto’s maken

    #460562

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    speed engine er op en……

    jajajajajajaj

    EEEN ANDER STUUR =)=)=)
    eerlijk gezecht mis ik mijn stuurtje wel maargoed is gewoon wennen
    op de engine kom een zelfgemaakt stpuitstukje met 17mm carb en 46mm van polini

    #461002

    just1991
    Bijdrager
    Berichten: 552

    waar is opeens die minibike uitlaat heen ? die vond ik juist het vetst van allemaal !

    #461003

    Edjuh
    Bijdrager
    Berichten: 6958

    Ik denk dat die uitlaat, gezien ze voor 40(?)cc gemaakt zijn, niet geweldig lopen op een 70cc piaggio blokje.

    #461005

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    die uitlaat ligt netjes boven.
    op mijn 50cc deed hij het bijna netzo goed als een citypower hij trekt meschien wel ietjes langzamer
    dus voor een 50cc rijder zal het wel een mooie uitlaat zijn denk ik, ik was er iedergeval wel blij mee

    maar nog effe wat ik heb net eindelijk mijn 80cc binnen met mijn simonini calibrata
    ik heb eenkeld perongeluk de verkeerde kop besteld

    hier wat foto’s

    en ik heb mijn eerste krukas getuned graag jullie mening?

    #460797

    tm-racing
    Bijdrager
    Berichten: 183

    Zal mij benieuwen jongen,zal het allemaal wel zien met de westfriesland toer.

    #461050

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    Altijd mooi zo’n nieuwe glimmende uitlaat!8)

    #461054

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    jaaaaa zekers gaan jullie dat wel zien.

    net mijn vliegwiel naar de buurman gebracht die gaat hem morgen even voor mijn afdraaien.
    mijn pa neemt mijn carter maar waar ik door heen geveild hebt is het 2de carter al waar een gat in zit:'(
    die laat mijn carter even lassen op school dan gaat hij maar weer veilen 😀
    nou ik ga mijn mijn uitlaat weer schoonmaken want mijn broer loopt er weer op te kweilen

    #461058

    tm-racing
    Bijdrager
    Berichten: 183

    Met de 2 componenten van bison kan je die gaten ook super dichten

    #461060

    Zeebodem.
    Bijdrager
    Berichten: 1378

    goed bezig jeffrey:thumb
    die uitlaat ziet er zeker super uit!
    en die kruk heb je ook flink te pakken gehad hehe.volgens arvidW berekend?nu lekker opbouwen en blazen maar:)

    #461061

    tm-racing
    Bijdrager
    Berichten: 183

    off-TOPIC
    Hij is er ook met de westfriesland toer :thumb

    #461062

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    ik laat mijn carter gewoon lassen denk ik is gratis:D ik hoop dat ik nog 2 weken kan tanken haha al mijn geld ligt nu denk ik bij jmpb
    die arvidw was allemaal veel te moeilijk met al die cijvers en letters dat snap ik allemaal toch niet dus effe bij de how to’s gekeken en daar stond het op de polini manier dat zag er allemaal veel beter en makkelijker uit :! ik vond het ook wel goed gelukt nu hopen dat het nog helpt ook en het ziet er beter uit dan mijn carter, vorig jaar ook eentje uitgevijld ging ik er ook door heen nou denk nu moet het wel lukken maar toch net effe te ver nog langer wachten tot ik aan mijn se kan

    die toer dan kom ik zeker en ook met de 80cc dan kom ik teminste beetje vooruit moet nog wel effe kijken voor een andere achterbrug dan hoef ik niet de hele tijd het blokje om te wisselen maar gewoon met achterbrug en al.

    heeft er iemand meschien nog een mooi echterbrug liggen die hier beetje uit de buurt komt ??

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 76)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.