Citta van Jeffrey citta.

Home Forums Perso’s Projecten Citta van Jeffrey citta.

This topic contains 75 reacties, has 27 deelnemers, and was last updated by jeffrey citta 13 years geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)
  • Gebruiker
  • #284310

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    Ik ben Jeffrey ben 16 jaar. Ik woon in schagen (tussen alkmaar en den helder)
    mMijn eerste citta kreeg ik toen ik 14 jaar was, Die was van mijn tante die ging verhuizen en de citta moest weg dus ik kreeg hem.

    Hij zag er niet uit en hij zat onder het tectyl.
    Maar na een een flinke poetsbeurt en de carburateur schoongemaakt te hebben deed hij het als een trein.


    Ik was nog te jong om te mogen rijden en hij was nog niet geschouwd.
    dus heb ik hem nog een jaartje bij mijn tante in de schuurgezet zodat ik zeker weet dat ik er niet op kan rijden.
    Een jaar later kon ik hem schouwen, Moest met een ander frame omdat op het paarse frame het framenummer niet kon lezen.

    Op 24 januari ging ik met de citta naar amsterdam om hem te laten keuren. Er was iets met het frame nummer en het blok nummer die kwamen niet overeen, Maar na lang zoeken was het frame nummer overgeslagen en hier door kon ik hem niet als snor keuren maar wel als brom naja zij ik nu mag ik wel weer wat harder.

    Mijn vader ging weer wat plekken overspuiten van zijn bus en voor een mooi prijsje mocht ik mijn brommer mee laten spuiten.




    Toen ik mijn frame terug kreeg moest ik van mijn vader 2 weken wachten zodat mijn verf nog goed kon uitharden.
    Paar weken daarvoor kwam mijn vader thuis met een minibike uitlaat hij zij als we die een beetje buigen kan hij mooi onder de citta, Eerst dacht ik dat ziet er tog niet uit maar het was niet lelijk. Ik heb ook nog een race stuurtje gekocht ook voor op de citta it ziet er best wel mooi uit.




    En nu het eind resultaat ik vind hem er zelf heel mooi uitzien heel veel zeggen het stuur ziet er niet uit het zit niet lekker maar dat vind ik wel heel erg mee vallen.


    Ik heb er nu onderhand 65 cc onder en mijn minibike uitlaat is er af omdat ik teveel opval zo bij de politie. Er zit nu een citypower onder wou een ninja maar die is ook opvallend. met de citypower gaat hij ook best hard verlopig hard genoeg.

    #456158

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    -Maak je perso even wat duidelijker.
    -Gebruik de Nederlandse taal.
    -Maak gebruik van interpunctie.

    Dit is zo niet om aan te zien, niet te lezen.

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #456067

    green_white
    Bijdrager
    Berichten: 354

    de minibike uitlaat haal je eraf om niet op te vallen en daarna zeg je een ninja te willen:pest
    de velgen vind ik niet mooi ga je die ook nog spuiten?

    #456175

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    ja daar heb je gelijk in ik weet het nog niet. ik wil ook nog kijken wat hij doet als ik die minibike er op zet want hij zal niet langzamer gaan als de citypower maar ook niet sneller.
    mijn wielen liggen boven al gestraalt ik moet ze nu wel nog spuiten ze er gaan binnen kort wel weer op.

    #456178

    Jacky
    Bijdrager
    Berichten: 1612

    Ziet er goed uit, alleen het koplampje mag ook wel zwart worden vind ik. Ik denk dat een Ninja de meest opvallende uitlaat is die je kunt hebben dus.(zowel uiterlijk als geluid)Zon uitlaat zal natuurlijk wel heel wat beter presteren dan een city power.

    #456187

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    ja die koplamp moet ik al nieuw kopen (ik was boos want mijn licht deed het niet dus er zit nu een gat in:boos)
    en die uitlaat zal dus niks woorden

    #456189

    SpeedDemon
    Bijdrager
    Berichten: 854

    En nou doet het licht het wel?

    #456193

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    het aarde kabeltje was gebroken aan de binnenkant
    ja ik ben heel slecht in electra

    #456194

    SpeedDemon
    Bijdrager
    Berichten: 854

    Ik bedoel eigenlijk dat boos worden geen zin heeft op dingen die niet terug praten…. Hahahaha

    Maar meestal als de lampjes niet kapot zijn is het een aarde probleem. Succes ermee!

    #456233

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    ja maar vaak doet ie het ook weer naar dat slaan
    verder in heb mijn bekabbeling ook anders hier een paar foto’s.




    en nadat ik mijn malossi filter kwijt was kwam mijn broer met een oude knm filter van zijn auto hier maar wat van geknutseld hier een foto hoe het gewoorden

    #456278

    SpeedDemon
    Bijdrager
    Berichten: 854

    Helemaal niet slecht toch een eigen kabelboom gemaakt en een net filtertje. Denk aan de afwerking he!:)

    #456284

    #NAAM?

    Geweldig die kabelboom :worshippy

    #456289

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    Coole kabelboom.

    Btw ik vind het wel een vette citta als ik deze foto bekijk:

    Een normaal stuurtje en nog een lamp erop. Dan vind ik hem een stuk vetter dan dat die nu is ๐Ÿ˜‰

    #456291

    ArvidW
    Donateur
    Berichten: 6259

    jeffrey citta :

    Dat is een handige oplossing, vooral gemakkelijk met nameten als iets het niet meer doet ๐Ÿ™‚

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #456294

    jeffrey citta
    Topic starter
    Berichten: 332

    mooi he binnen kort dus meer citta’s en ciao’tjes met mijn kabelboom hahah veel makkelijken dan al die langedraden maar mijn koplamp
    en die filter het ik al niet meer vind ik wel jammer maar ben hem verloren als ik ooit weer een oude knm filter heb zal ik weer zo’n filter willen zag er best mooi uit wel een gepriegel om hem er op te zetten

    hansieb :
    Coole kabelboom.

    Btw ik vind het wel een vette citta als ik deze foto bekijk:

    Een normaal stuurtje en nog een lamp erop. Dan vind ik hem een stuk vetter dan dat die nu is ๐Ÿ˜‰

    met dat stuur ben je niet de eenigste die dat zegt iedereen zecht het dat het niet mooi staat, maar ik vind het niet verkeerd staan.en er komt zo’n Koplampspoiler op met andere kappen set dat doe k allemaal in maart als het een beetje knap weer is samen met mijn wielen.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 76)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.