Citta start niet meer na uitvijlen inlaat

Home Forums Techniek Motorisch Citta start niet meer na uitvijlen inlaat

This topic contains 26 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Janhendrik Bosma 1 month, 1 week geleden.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
  • Gebruiker
  • #798081

    Semmad
    Bijdrager
    Berichten: 372

    Is dat weer zo’n nieuwe spoelenset imi electronische ontsteking?
    Had een ander daar ook al niet alleen maar wat geplof mee??
    Probeer eens een andere.

    Gr. Wim.

    #798090

    Janhendrik Bosma
    Topic starter
    Berichten: 21

    Is een nieuwe ontsteking ja, 4 spoels.

    #798091

    Janhendrik Bosma
    Topic starter
    Berichten: 21

    Ik heb zo niet een andere ontsteking liggen. Zal even kijken of ik een originele kan krijgen.

    #798111

    Seru.ch
    Bijdrager
    Berichten: 33

    I hope you can translate this.
    Hast du eine andere Cdi versucht?
    Bei den China-CDis sind manchmal die Anschlüsse verdreht.
    Messe mit einem Ohmmeter den Masseanschluss gegen die 3 Anschlüsse.
    Der Anschluss der 60kohm – 120kohm hat, ist der grüne Anschluss.
    Der Anschluss mit 0-2ohm ist Weiss.
    Und der Anschluss mit >1Mohm ist Rot.

    #798138

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 204

    Einfach zu verstehen!
    Heutzutage versuchen Deutschen oft Englisch zu reden.
    Warum fängst du an mit Fremdsprache?
    Viele Leute der Ost-Seite der Niederlanden reden ziemlich gut Deutsch.

    #798147

    Janhendrik Bosma
    Topic starter
    Berichten: 21

    Andernfalls haben Sie Google Übersetzer,
    danke für die Antwort.
    Ich werde es dieses Wochenende versuchen.

    #798150

    SauSaurus
    Bijdrager
    Berichten: 66

    Sowieso zijn die chinese cilinders maar niks als je het aan mij vraagt… Een mallosi heeft een net wat andere voet dan de speedengine heeft, dus het kan zijn dat die hier valse lucht trekt misschien? Ik heb zelf altijd geklungel gehad met de twee verschillende soorten cilinder voeten, bij mij werkt het altijd alleen als ik een DR op een speedengine zet, en een mallosi op originele carters.

    #798281

    Janhendrik Bosma
    Topic starter
    Berichten: 21

    Oké dus een dr 43 mm cilinder zal veel verschil maken ?

    #798309

    SauSaurus
    Bijdrager
    Berichten: 66

    Als je hebt uigesloten dat het probleem niet in je ontsteking, carb of iets anders zit dan lijkt me valse lucht het meest logische… Ontsteking is vrij simpel te testen nu die op de werkbank vastzit, moet je een boormachine op de krukas zetten en dan de bougie tegen een metaal deel van het blok houden, dan moet je hem zien vonken.

    #798316

    Janhendrik Bosma
    Topic starter
    Berichten: 21

    ontsteking vonkt goed. haal het blokje maar weer uit elkaar en begin vanaf et begin opnieuw. de dr cilinder komt vanavond binnen. is et misschien handig een beetje vloeibare pakking er exrta tussen te doen ? of is dat niet verstandig

    #798317

    Gratje
    Bijdrager
    Berichten: 312

    Dan weer de meest simpele vraag. Zit de zuiger goed? Pijltje naar de uitlaatpoort?
    heeft het blok compressie? En sluit de krukas het inlaatvlak goed? Bougie nat of droog?

    en DR, Chinese of malossi cilinder zou gewoon allemaal moeten werken op een speed engine.

    • Deze reactie is gewijzigd 1 month, 1 week geleden door Gratje.
    #798337

    Janhendrik Bosma
    Topic starter
    Berichten: 21

    Ja zuiger zit goed, heeft compressie en na mijn weten sluit de krukas ook goed. Bougie word beetje nat. Ik denk dat ie ergens valse lucht krijgt. Vrijdag heb ik mijn nieuwe krukas en dan ga ik het blok in elkaar zetten. Krijg dan hulp van iemand met wat meer ervaring.

12 berichten aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.