Citta start niet meer na nieuwe koppeling

Home Forums Techniek Problemen oplossen Citta start niet meer na nieuwe koppeling

This topic contains 1 reactie, has 2 deelnemers, and was last updated by Mikey 2 years, 6 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #812173

    lieszje
    Topic starter
    Berichten: 63

    Hoi allemaal,

    Een paar weken geleden heb ik mijn citta laten nakijken en laten repareren.
    Mijn koppeling zou verrot zijn en nog wat andere kleine dingen (v snaar etc).

    Ik heb hem daarna naar huis gereden en merkte inderdaad dat mijn koppeling geen rammel meer had en de v snaar niet meer slipte.

    Helemaal blij en hem na twee weken weer gestart voor een rondje in de omgeving.
    Wat toen al opviel is dat hij minder weerstand gaf en het wat langer duurde voordat hij aan was.
    Ook ging de choke niet uit zichzelf terug.
    Eenmaal gestart was er niets meer aan de hand.

    Nu wilde ik hem gisteren na zo’n twee weken weer starten voor een rondje en nu slaat hij dus niet meer aan.
    Ik heb hem nu zo’n 16 jaar maar dit nog nooit meegemaakt. Zelfs niet na een jaar of langer stilstaan.

    Bougie is uiteraard schoongemaakt, maar dit helpt niet.

    Iemand enig idee wat er mis zou kunnen zijn? Ga morgen uiteraard bellen naar de zaak waar hij geweest is.

    #812174

    Mikey
    Bijdrager
    Berichten: 346

    Startsegmenten die slippen. Even goed opschuren en ontvetten. Ik heb het ook wel eens gehad en dit lost het altijd op.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.