Citta project

Home Forums Perso’s Projecten Citta project

This topic contains 4 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Daniello 4 years, 2 months geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker
  • #792767

    Jens Van Garsel
    Topic starter
    Berichten: 13

    Ik ben met een citta project bezig heb er een nieuw uitlaat opgezet een polini sp. De setup is nou:
    60cc pw cilinder
    13/13 carburateur
    Polini sp uitlaat
    Sproeier weet ik zo niet.
    Loopt nou 60. Alleen heeft iemand nog een stickerset of een sticker liggen voor op de tank? zo’n gilera sticker. Natuurlijk tegen betaling maar wel een redelijke prijs. De foto met de leo krul is een oude foto maar daar kun je de sticker zien die ik nodig heb mag ook een hele stickerset zijn.20190930_16215020191121_162501
    20191017_11491620191017_114848

    #792782

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Weet wel dat deze stickerset er eigenlijk niet op hoort. Het lijkt meer een Crazy, maar dan zal je ook een petrol kroonstuk hebben enz. Heb je al een gezocht topic gemaakt, er zijn ook wel wat users die de stickers namaken. Origineel is dit kleursetje niet tot nauwelijks meer te vinden.

    Zie ook; https://vespa-ciao.nl/forums/topic/alle-originele-versies-gilera-citta/

    #792802

    Daniello
    Bijdrager
    Berichten: 489

    Hey, die pijp heb je een tijd terug van iemand op MP gekocht he. Ik zag deze namelijk ook staan, viel mij op dat hij netjes was opgeknapt en dat hij ingekort was aan het eind, zodat de demper er recht achter hangt.

    Ik heb nog een setje gele Gilera tankstickers liggen voor je, had een wit en geel setje besteld maar ben voor wit gegaan. Kan je wel van mij overnemen bij interesse. Stuur me maar een PB.

    #792809

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Deze Polini uitlaat hoort zo en is niet ingekort. Het gaat hier om een Si versie. De ophanging is anders en de stinger is idd recht ipv een knikje erin. Ook de demperaansluiting is iets anders. Ik gok dat deze pijp ooit eens in het buitenland is aangeschaft daar er alleen Ciao versies van de SP in NL worden verkocht.

    #792944

    Daniello
    Bijdrager
    Berichten: 489

    Ok, weer iets geleerd!

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.