Citta loopt erg beroerd, ten einde raad…

Home Forums Techniek Motorisch Citta loopt erg beroerd, ten einde raad…

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Joor 3 years, 9 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #800086

    Mikey
    Topic starter
    Berichten: 346

    Beste forumleden.

    maandag heb ik een citta gekocht van een vriend voor een prikkie. Hij liep niet dus ik dacht ik maak hem weer lopend. Het blok wat eronder zat was erg ver uitgevijlt en er zat maar een 50cc ori op met 10/7 carb en sproeier 35. Dit wou wel lopen maar verzoop de hele tijd als je gas gaf het bekende BWAHHPP.

    Gisteren mijn oude snorblok eronder gehangen met standaard inlaat. Heeft altijd super gelopen onder mijn citta. Dus alles overgezeten van het ene blok naar het andere. Toch vertikt het blok het nu om goed te lopen. Contactpunten staan op 0.45 afgesteld. Hij loopt stationair op choke maar zodra die eraf is valt ie weg. Ik heb letterlijk alles al geprobeerd andere condersator andere ontstekingsspoel een andere carb maar het blijft hetzelfde… hieronder een video

    #800087

    Mikey
    Topic starter
    Berichten: 346
    #800088

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2649

    Beste forumleden. maandag heb ik een citta gekocht van een vriend voor een prikkie. Hij liep niet dus ik dacht ik maak hem weer lopend. Het blok wat eronder zat was erg ver uitgevijlt en er zat maar een 50cc ori op met 10/7 carb en sproeier 35. Dit wou wel lopen maar verzoop de hele tijd als je gas gaf het bekende BWAHHPP. Gisteren mijn oude snorblok eronder gehangen met standaard inlaat. Heeft altijd super gelopen onder mijn citta. Dus alles overgezeten van het ene blok naar het andere. Toch vertikt het blok het nu om goed te lopen. Contactpunten staan op 0.45 afgesteld. Hij loopt stationair op choke maar zodra die eraf is valt ie weg. Ik heb letterlijk alles al geprobeerd andere condersator andere ontstekingsspoel een andere carb maar het blijft hetzelfde… hieronder een video


    Het bekende bwoaaap is niet verzuipen maar smoren!
    Dus hij verzuipt niet maar draait met een te arm mengsel.

    Je hebt om allerlei gedoe uit te sluiten natuurlijk ook je eigen carb en uitlaat, ontsteking, koppeling mee overgezet en/of al geprobeerd?

    Op de choke loopt ie stationair, zonder niet. Een motor die vrij arm draait moet lang op de choke/warm draaien.

    Kans dat je sproeier te klein is.
    Kijk in de sproeier database.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #800099

    Joor
    Donateur
    Berichten: 277

    En controleer meteen ff op valse lucht.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.