Ciao voor 25 euro

Home Forums Algemeen Brommers algemeen Ciao voor 25 euro

This topic contains 34 reacties, has 19 deelnemers, and was last updated by ArvidW 16 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)
  • Gebruiker
  • #166779

    martie
    Topic starter
    Berichten: 63

    IK was vanmiddag bij iemand en die had een brommertje te koop staan voor 25 euro.
    Bleek het een ciao MIX brom te zijn. Hij liep niet. Hij zat erg onder het stof en een beetje veroest. Er waren ook een paar kabels kapot. Je moet nagaan dat de brommer 2 jaar stil in de schuur heeft gestaan. Zou hij als ikd e kabels vervang weer lopen of zal het blokje ook gaar zijn?

    Nu is mijn vraag moet ik dit kopen? Want dalijk kan ik er niks mee. en kan ik hem dan nog voor een beetje goede prijs verkopen.

    #172683

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    KOPEN…!!! mix heeft elektronische ontsteking, dus alleen al daarvoor zou ik het doen 😉

    meestal is het maar een klein defect, maar mensen die van toeten noch blazen weten, doen er zelf niks aan, en we weten allemaal wat voor prijzen bromzaken vragen he…

    #172684

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ik had eerst een vespa gekocht die 5 jaar stil had gestaan, vlotterbakje legen en hij deed het weer.

    #172685

    G-no
    Donateur
    Berichten: 1736

    als je de kabels vervangt, eventueel bougie vervangen en carbje schoonmaakt, zal hij het wel weer doen. anders wil ik hem wel kopen, ik zoek toch nog een crossbrommer:D

    #172686

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Het zullen waarschinelijk maar kleine dingen zijn als die lopend is weg gelegd in de schuur…

    Vlotterbak even schoon maken idd, mischien nieuwe bougie, roest kan je uiteraad wegwerken en overspuiten maar motorisch zou er niets mis mee kunnen zijn… KOPEN dus… electronisch ontstekings blok voor 25 is nix…

    #172687

    martie
    Topic starter
    Berichten: 63

    Dan ga ik hem maar kopen binnekort.
    Woont hier iemand in de buurt van Maastricht en zou zin hebben om mij erbij te helpen als het niet leukt?
    Want je leert het beste als je iemand erbij hebt die er veel vanaf weet. En ik weet bijna niks van een ciao in ieder geval niet van kabels vervangen.

    #172688

    reiniero
    Bijdrager
    Berichten: 1195

    heb je miss foto van die vespa??

    #172689

    .-{2F4OV}-.

    Gwoon kopen die vespa en als het niet lukt ff hier op t forum posten wat ie wel/niet doet:thumb

    Dan komen we dur egt wel uit hoor:thumb

    #172690

    leon ciao
    Bijdrager
    Berichten: 1162

    ik zou hem voor die prijs ook kopen
    als er iets niet lukt kun je dat hier vragen
    en die 25 euro krijg je er altijd nog wel voor terug hoor 8)

    #172691

    ciaoracer
    Bijdrager
    Berichten: 1375

    martie :
    Dan ga ik hem maar kopen binnekort.
    Woont hier iemand in de buurt van Maastricht en zou zin hebben om mij erbij te helpen als het niet leukt?
    Want je leert het beste als je iemand erbij hebt die er veel vanaf weet. En ik weet bijna niks van een ciao in ieder geval niet van kabels vervangen.

    hey,

    Er zijn er verschillende hier uit maastricht.
    Ik woon ook maar een paar km van Maastricht af en kom soms wel eens bij Vespafreaks in maastricht.
    gelijk Timo hier op het Forum en G-no. Deze zijn alle twee uit Maastricht en weten redelijk veel over de vespa’s.

    Ik zou zeggen kopen die brommer, want 25 euro is echt niks.

    #172692

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    je bent hier met vespa’s altijd welkom hoor ;).

    #172693

    Nick_orginelli
    Bijdrager
    Berichten: 487

    ik zou eens opschieten;) anders is hij al weg…

    #172694

    Kelvin
    Bijdrager
    Berichten: 612

    Ik had toen ook es een complete ciao gekocht voor maar 15 euro van marktplaats.
    Er stond bij brommer doet het niet meer,maar ik zach al op de foto dat er geen bougie meer in zat en dat was alles:D:D

    #172695

    martie
    Topic starter
    Berichten: 63

    Jongens ik heb hem gekocht 8)
    Ga hem in het weekend of volgende week ophalen.
    Ik laat wel wat weten als ik er niet uitkom ofzo. Het zal idd de bougie zijn en die gebroken kabel (weet nog niet wat voor kabel gebroken is). Als ik hem heb zal ik ook gelijk wat foto’s posten.
    thanks voor de reply’s.

    #172699

    martie
    Topic starter
    Berichten: 63

    He mensen, ik heb hem vandaag opgehaald.
    Hij blijkt het dus wel nog te doen, nadat een vriendin van mij mij duwde met de scooter startte hij opeens, na wat brandstof te hebben getankt liep hij prima! Hij trekt wel bagger op, wat hier aan te doen, ik dacht om een Leovinci Krul eronder te zetten…

    Tips altijd welkom!

    Foto’s binnekort online;)

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 35)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.