Ciao px25 custom build

Home Forums Perso’s Projecten Ciao px25 custom build

Dit onderwerp bevat 22 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door petrolhead 6 maanden, 2 weken geleden.

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)
  • Gebruiker

Guiseppe1
    Bijdrager

Hallo petrolhead,
    Kun je me alsjeblieft vertellen wat de uitlaat van je Vespa Ciao is? is dat 22 mm? Waar  kan ik de UITLAAT KOPEN?
    dank u wel

Grüss guiseppe

petrolhead
    Topic starter

Is een 22 MM faco uitlaat specifiek voor ciao . Komt uit de oude stock van een brommerwinkel die ermee stopte dus weet er eigenlijk niks van en geen info van ook . Is dus al lang niet meer te koop dus naar mijn weten

Guiseppe1
    Bijdrager

Bedankt voor een snel antwoord, jammer als er niets meer te koop is. Ik heb in ebay Duitsland en ook in Italië gezocht
    niets gevonden.

petrolhead
    Topic starter

Ja ik had die ook nog nergens gezien . Heb hem vooral voor de looks gekocht eigenlijk . Qua prestaties ligt de top hoger dan een gewone citypower , de trekkracht ligt wel lager ik vermoed dat dit met de standaard cilinder heeft te maken. En maakt eigenlijk een expansie geluid dus luider dan mijn citypower

Wilk1985
    Moderator

Niet te koop bestaat niet, blijven volhouden goed zoeken en overal vragen.

Ik heb mijn Ciao in 1,5 tot 2 jaar opgebouwd, niet omdat ik zo weinig zin had om te sleutelen maar omdat onderdelen vinden soms nou eenmaal tijd kost 🙂

petrolhead
    Topic starter

Ik heb mijn ciao al 8 jaar , eind dit jaar 9 jaar zelfs . Ik ben gewoon traag in beslissen wat ik ermee wil en leuke dingen zoeken ervoor kost tijd inderdaad . De ciao zelf was een buitenkans had nooit veel gereden , eerste eigenaars en altijd droog gestald . Soms moet je eens geluk hebben

coda
    Donateur

petrolhead
    Topic starter

Bijna rijklaar juist nog grotere sproeier in de carburateur.  Af is hij totaal nog niet 😀IMG_20190203_162231

8 berichten aan het bekijken - 16 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.