Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Buitenland Toer 2013 (24 tm 27 mei)

This topic contains 503 reacties, has 40 deelnemers, and was last updated by Jelle 10 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 504)
  • Gebruiker
  • #506925

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7344

    Ondanks ik alle ideeën die worden aangedragen een mooi gebaar vind en er ook hier positieve geluiden bij zitten. Ben ik toch van mening dat dit 2 zaken zijn die je moet scheiden. Ik vind het principieel niet kunnen dat er mensen zeggen te gaan en vervolgens de boel oplichten door niet te betalen. Waar is het verantwoordelijkheidsgevoel van deze personen? Speedbuxy heb jij deze mensen al een pm of mail gestuurd om te verzoeken of ze alsnog willen betalen? Dit is mij niet helemaal duidelijk geworden of lees ik daar over heen? Anders wil ik deze mensen wel een pm sturen mochten ze nog niet dit topic hebben gelezen en kunnen zien met welk probleem zij ons op zadelen.

    Verder staat het natuurlijk altijd vrij voor users om een donatie te doen voor dit forum/site, maar ik vind dan wel dat deze inkomsten ook gebruikt moeten worden voor de hosting, bingo en prijsvragen. Zoals Pavan al omschrijft zullen er ook een hoop users zijn die vooral willen volgen en graag een mooi reisverslag zien van dit buitenland toertje, maar je kan niet eisen van willekeurige users om hier aan mee te betalen terwijl ze hier misschien wel helemaal geen interesse in hebben en voor andere zaken gebruik maken van dit forum.

    #506923

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Batty :
    Ik wil graag onze maat Vincent ook aanmelden , als dat nog kan André .
    Hij heeft wel vaker met ons mee gereden .

    @batty
    Ik meende dat Vincent 2 een maat van Mike was en dat ie daarom ook weg viel toen Mike zich afmeldde.
    Maar gezien jij hem aanmeldde snap ik niet waarom ie dan onbetaald is weg gevallen want dan had ie toch ook nog gewoon mee gekund:?

    @Martino
    Nee ik heb geen pm rond gestuurd maar misschien is persoonlijke benadering wel beter, dus be my geust:thumb

    En als dit ”contributie” gebeuren ooit van de grond komt of de club kas via andere wegen weer eens wat aangesterkt word. Dan moet idd voorop staan de uitgaven daaruit naar activiteiten gaan waar zoveel mogelijk mensen aan kunnen deelnemen.
    (dus ook de stille kijkers en lezers)

    En dat reis verslag gaat dik goed komen want neem een 20gig aan kaartjes mee:thumb
    En normaal maak ik niet echt veel foto,s, maar hier zal ik regelmatig de hand op gooien om een stop signaal te gebaren.
    Want mooie spots gaan we niet voorbij rijden zonder daar eerst de broms in groeps formatie op de foto te zetten:thumb
    Want die foto,s die ik reeds gepost heb is echt maar het topje van de ijs berg van wat Harz te bieden heeft aan scenery.
    (blijf er ook bij dat we waarschijnlijk leuk gaan verdwalen:lol)

    #506769

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    @andre ga nu niet het mij in de schoenen in schuiven van dat Vincent niet betaald heeft.
    Ik heb die jongens hier zo gepusht om te betalen en dat zouden ze ook hebben gedaan (staat ook verder op vermeld in een post)
    Ik ga natuurlijk ook geen politie agentje spelen he .
    Het zijn allemaal volwassen jongens.
    En zo actief ben ik niet op het forum om dit allemaal in de gaten te houden.
    En volgens mij heb ik als1 van de eerste betaald een half jaar terug al.
    Dus heb ik mijn plicht al ruim voldaan.
    Dus kom niet met dit soort dingen aanzetten.
    Waar het fout is gegaan is dat dit niet goed is aan gepakt ik zie nergens een ultimatum staan van betaling.
    Er is geen pm gestuurd van dat de datum nadert van betaling.
    En het is te kort gepromoot zodat er nu tekort rijders zijn.
    Maar ik heb geen zin om aan te wijzen van dit is fout en dat is fout maar toch lijkt het er op dat zelfs dit niet knap geregeld kan worden.
    Maar waar ik gewoon verbaasd over ben dat er gewoon er zo laat op geancipeteerd wordt.

    #507566

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Misschien wel off topic

    Ik ben best bereid elk jaar een contributie te betalen te betalen (gisteren net overgemaakt :))
    Maar ik had nog een paar ideeën:

    1. Ik weet dat jullie graag de site gratis houden maar ook wel wat geld willen hebben voor hosting, prijsvragen enz. Kunnen jullie het niet zo maken, als je een account aanmaakt op de website dat je maand gratis toegang krijgt geheel vrijblijvend. Wil je langer dan kost dit 1 euro voor een heel jaar. Dan het verkooptopic blokkeren.

    2. Willen members graag ook wat verkopen op het verkooptopic dan word de contributie verhoogd naar 2 euro. Dan kunnen ze gelijk de 2 euro overmaken of als ze zich later nog bedenken dat ze toch wel willen verkopen dan kunnen ze het rest bedrag van 1 euro overmaken. (je ziet vaak mensen die allen een account aanmaken om wat te verkopen. Die zie je later niet meer terug).

    3.Donateurs
    Er zullen ook wel donateurs zijn die meer dan 2 euro willen betalen. Hier had ook nog idee over.
    Groene namen Maak je 3 euro tot 10 euro over dan krijg een groene naam en ben je donateur.
    Maak je 10 euro of meer over dan wordt je V.I.P. Donateur bijvoorbeeld met een blauwe naam.
    Voor de vip leden kan je bijvoorbeeld korting geven in de zin van: Bijvoorbeeld bij een tour een gratis blikje cola of korting op een pet van vespa ciao forum

    Het zijn maar ideeën om gewoon mee te denken hoe de club er beter financieel voor kan staan.

    Ps let niet al te veel op me zin opbouw ik ben dyslectisch

    #507912

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Vind wel dat de bijdrage gewoon spontaan moet gebeuren. Je kan mensen niet verplichten om geld te doneren, hoe weinig dan ook.
    Want natuurlijk kan iedere member nu ook vrijblijvend een bedrag doneren.

    Maar dit is wel extreem chill geregeld vanuit de Heksen ketel. Zij verdienen bij vertrek van ons ook wel even een bloemetje voor het gedane gebaar:thumb Maar dan vind ik ook dat wij het open staande bedrag nu maar moeten voldoen en niet alles op het laatst moment overgemaakt moet worden. Ik ben er eigenlijk ook op tegen extra te betalen.. Wellicht dat de wanbetalers ons (crullie/ Dré zijn moeke) tegemoet gaan komen met het resterende bedrag. Zo niet, tel je verlies en een goede leer voor een eventuele volgende keer.

    #507799

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Maarrrrr!

    Hoe gaan we het voor nu even doen? Het restant moet betaald worden, en gaan we dan eerst voor het aanvullen door jouw mams Andree?

    Ik maak die extra euro’s dan sowieso wel over, want los van het feit of het misschien ‘anders/beter’ had kunnen worden geregeld, als we op die discussie blijven hangen dan wordt Andree hier de dupe van aangezien het contract op zijn naam staat. Dat lijkt me al helemaal niet fair!

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #524997

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    @Batty
    Het was geen aanval hoor maar gewoon een vraag gezien ik Vincent 2 niet kan zien of spreken en dus ook nooit zijn reden heb vernomen.
    Dat jij daarna de wijzende vinger naar mij legt dat het niet goed geregeld zou zijn kan je dan ook naar jezelf wijzen.
    Want vanaf dag 1 heb ik aan gegeven dat ik alleen de bemiddelaar ben en geen organisator en dat het iets van ons allen is.
    Dus ik ben ook niet de Politie agent die deze zaken moest bij houden dat waren we allemaal tesamen;)

    Maar goed genoeg daarover anders blijven hangen in hetzelfde verhaal.
    De Heksen ketel heeft net weer gemaild en we kunnen ook nog 31,50 van het bedrag af trekken:thumb
    Want doordat we nu met minder mensen komen is de toeristen belasting ook weer lager.
    (ze verdienen idd zeker een bosje bloemen of flesje wijn:thumb)

    De overwaarde komt nu uit op 158,50 gedeeld door 11man = 14,40pp extra.
    Ik laat mijn moeke dit vandaag overmaken zodat er morgen of overmorgen betaald kan worden en dan ga ik ervan uit dat iedereen hier mans genoeg is om deze 14,40 tzt te storten in de clubkas zodat moeke weer schadeloos word gesteld.
    En dan komen we er goed vanaf denk ik:thumb

    #524881

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Kunnen we van dat bedrag niet €10,- pp maken en het rest bedrag van de 4 afmelders eisen?

    #524882

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Als het goed is stuurt Martino vandaag pm naar de afhakers misschien een idee om het dan zo voor te stellen.

    #524318

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Steuntje in de rug kan alleen maar goed zijn, als iedereen een financiele bijdrage doet en gedeelte van de forumkas geld gebruikt word voor een guiz of leuke cadeau’tjes op meetingen dan heb je dus ook direct een loterij :lol

    Zo houden we de site in de lucht en krijgen leden zo nu een dan een mazzeltje, lijkt me een leuke Vespa samenwerking. :thumb

    Als het weer net zo mooi is als vandaag daar in de Harz dan gaan wij meer zweten dan onze blokjes 8)

    TICKLING BARN
    #507160

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Ik heb m,n presentje voor de Heken ketel eigenaren vanmiddag gescoord:thumb

    @Crullie
    Is maar wat je warm noemt:lol
    (of ben ik wat te laat met m,n reply:D)

    #507166

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    :lol Weet nu al dat ze een heel warm gevoel krijgen als ze Terschellingwijn gaan drinken.

    TICKLING BARN
    #507167

    speedbuxy
    Topic starter
    Berichten: 10286

    Ik hoop het want ik zou het een straf vinden om het op te moeten drinken:lol

    #506169

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Het is dan zover! De betaling is afgerond, vandaag over twee weken vertrekken wij naar Duitsland=)
    Toch zijn we nog niet helemaal gereed om af te reizen geloof ik? Er zijn nog geen concrete plannen gesmeed betreft het huren van een busje of het gebruiken van de Golf. Daarnaast weten we nog niet of het uberhaupt mogelijk is om 6 brommers in de caddy te frotten!

    @Buxy: Kun jij anders (met de brommers die je hebt) eens passen en meten om te zien wat er in de caddy past? Anders staan we de 24e vol goede moed in Groningen maar passen er maar 5 in i.p.v. 6:D

    Ik heb eindelijk een begin kunnen maken aan de Citta. Hij staat er nu rollend bij (met pouli) maar zoals gezegd heb ik nog steeds geen geschikte varioset kunnen kopen..

    #506166

    Rizla
    Donateur
    Berichten: 409

    Vario voor florian
    Misschien deze had em ook al gemaild maar wist niet welke vertanding die had.Hij wist helemaal niet dat je verschillende vario vertandingen had . Ik had er ook belang bij. Maar ja geld is op. En jij (florian) hebt een harder nodig.

    125 eur kost die, ongeveer jouw vraag prijs.
    Vario

    of deze

    vario polini speed control

15 berichten aan het bekijken - 331 tot 345 (van in totaal 504)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.