Buddyseat en zijstandaard monteren Citta

Home Forums Techniek Framedelen Buddyseat en zijstandaard monteren Citta

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Mark 1 week geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Gebruiker

Mark
    Topic starter

Ik heb sinds kort m’n eerste Citta en merk dat er een aantal zaken anders zijn dan bij een Ciao.

Zo loop ik momenteel vast met het monteren van de zijstandaard (https://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/framedelen/diverse-framedelen-gilera-citta/zijstandaard-chroom-gilera-citta.html) en buddyseat. (https://www.jmpbonderdelen.nl/citta-onderdelen/framedelen/buddyseat-zadel-gilera-citta/buddyseat-gilera-citta-zwart.html).

Als ik de zijstandaard bij de bokstandaard monteer dan staat de Citta kaarsrecht.

De beugel die bij de buddyseat zit, komt die onder de buddyseat of onder het dragerrekje?

Als iemand tips of foto’s heeft, graag! DSC_1557DSC_1558

Martino
    Bijdrager

Deze hoor je ook niet daar te monteren. Je schuift de zij-standaard over je trapas heen en dan zet je hem met die sleuf vast bij je 3e bevestigingspunt van het blok. Zo te zien heb je beide, trapas en boutje 3e ophanging nog niet op de brug gemonteerd zitten.

Mark
    Topic starter

Hallo Martino,

Ik heb eerst een busje moeten zagen voor het 3e ophangpunt (Speedengine). Ik zal vanavond de trapas erin hangen en de standaard vastzetten, bedankt! Heb jij verder nog tips voor de buddyseat?

1

gilera-citta.com
    Bijdrager

DSCF0019

DSCF0027
    DSCF0032

Unleash My Gilera Citta | Black Edtion

Mark
    Topic starter

Ik zie dat nu dat ik een Si achterbrug heb, dan gaat de zijstandaard dus niet passen…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.