Brouwers Citta.

Home Forums Perso’s Projecten Brouwers Citta.

This topic contains 41 reacties, has 13 deelnemers, and was last updated by Brouwer 11 years, 9 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)
  • Gebruiker
  • #489156

    Brouwer
    Topic starter
    Berichten: 47

    nee moet allemaal nog, de speedengine zal er eerst onder komen, ik hou jullie op de hoogte!

    #462353

    Brouwer
    Topic starter
    Berichten: 47

    een update’tje hierboven

    #485502

    Brouwer
    Topic starter
    Berichten: 47

    update:D

    #485508

    Johanzz
    Bijdrager
    Berichten: 119

    fransie brouwer wit

    #485736

    Vespadrift
    Bijdrager
    Berichten: 112

    welke banden zijn dat ?

    #485732

    Brouwer
    Topic starter
    Berichten: 47
    #468949

    erikbloemberg

    Eej rowan nog gelukt met het balhoofd van je citta?

    #486144

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    Hele toffe Citta! Ik heb 12 jaar in Roden gewoond en citta’s zag je er nauwelijks. Meer scooters puch’s enzo. Hele verbetering zo!

    #486166

    Brouwer
    Topic starter
    Berichten: 47

    erikbloemberg :
    Eej rowan nog gelukt met het balhoofd van je citta?

    Joo erik.
    Ja is gelukt, ik had er nog een schaalinzitten en die is meegespoten dus die had ik over het hoofd gezien.
    Alleen ik heb nu als ik 50 meter rijd dan zit die kroonmoer alweer los waardoor ik telkens balhoofdspeling heb.

    @Steven.

    Bedankt!
    Je komt ze nu nog niet veel tegen, rijden er niet meer dan 10 stuks denk..
    De scooters en puchjes zie je inderdaad nog steeds meer rijden.
    Bij jou meer denk omdat je dicht bij de stad zit

    #485891

    Steven
    Donateur
    Berichten: 977

    Hier in Haren rijden ze veel op die wijvenscooters ( retroscooters..) en die ludix scooters zie je hier heel veel. Ik heb er niks mee, als je een scooter koopt ga dan voor een Aprilia o.i.d. Het lijk alsof hier vrijwel niemand echt zelf sleutelt aan zijn brommer, iets stuk dan gaat die naar de brommerzaak voor reparatie.

    #485942

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Hoe je het ook went of keert. Ik zie de Citta zoals de jouwe straks graag rondrijden. Je maakt er wat moois van.

    #486242

    Brouwer
    Topic starter
    Berichten: 47

    @Steven

    Klopt heb je gelijk in, holleedeer scooters noem ik het altijd die reed daar ook op:p

    @Maarten

    Bedankt jonge! Ik kom je hem graag eens laten zien als de evo er onder hangt:)

    #486306

    Florian
    Moderator
    Berichten: 3758

    Ziet er goed uit Rowan:thumb
    Alleen ik zou wel voor een origineel zwart achterzitje gaan in plaats van dat burberry zitje.

    #491767

    Brouwer
    Topic starter
    Berichten: 47

    Na gister ff mijn gele drukveer te vervangen door een std reed mijn citta al een stuk beter, eventjes autoweelies is leuk maar dit was teveel toeren van het goedee:p
    In het dorp hangt nu een snelheids bord en ik was erg benieuwd hoe hard die zou lopen, dus ik er langs.
    Met als resultaat:

    Eerste keer 54( auto ervoor)
    Tweede keer 65.
    En bij de derde keer was het einde oefening.

    Ik reed op top en hij smoorde naar een gang van 10 kmh bleef zo 5 tellen rijden en sloeg toen vast.
    Mijn krukas zat muur en muurvast dus ik dacht metteen vastgenaaid. Na ff te laten afkoelen kon ik mijn kruk weer. Draaien en had ik stiekem hoop.
    Maar tevergeefs.
    Na thuis de cilinder gedemonteerd te hebben zat hier geen enkele kras in, net zoals de zuiger. En ook niet 1 plek van een warmloper.
    Hier was ik wel blij om maar al met al toch k*t.
    Morgen blokje ff demonteren en ik hoop dat de spie kapot is en ergens blokeert ofZo want de kruk is 50 km oud.

    #488883

    beunhaaz
    Bijdrager
    Berichten: 1305

    Lagertje?

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.