Brommer wil maar niet aangaan!

Home Forums Techniek Problemen oplossen Brommer wil maar niet aangaan!

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Ciaofrank 19 years geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #166373

    Sneader
    Topic starter
    Berichten: 29

    Hey mannen,

    Ik zit met een behoorlijk irritant probleem! Mijn brommer wil maar niet starten!! Het probleem is eigenlijk nog steeds hetzelfde als een maand gelden ofzo: Elke keer als ik een stukje wil rijden dan doet hij het niet! Als ik een nieuwe bougie insteek doet hij het wel, maar ik moet dan een dag erna weer een nieuwe erin doen! ik heb op die manier nu al 5 bougies geprobeerd!!

    Het volgende heb ik al vervangen: contactpunten, condensator,bougie (5x..),bougiekabel,bougiedop en de bobine. En toch wil hij maar niet aan gaan! Als ik echt heeeeel hard ren voor een pittig tijdje pringt hij een klein beetje aan, maar als ik dan weer iets zachter ren, dan valt hij weer uit 🙁

    Heeft iemand enig idee?!?!?!?!
    Alvast bedankt,

    Greets Sneader

    #169666

    Frenkie
    Bijdrager
    Berichten: 327

    Complete setup aub en wat heb je er allemaal mee gedaan voordat ie dit probleem had.
    Misschien dat we dan iets kunnen zeggen.

    #169667

    Sneader
    Topic starter
    Berichten: 29

    Vespa Si
    Cilinder : 70cc
    Carb. : 13 / 13
    Poulie : 70
    Uitlaat : leovince handmade
    Krukas : Racekrukas (weet niet welk merk)
    Carters: Polini speed engine
    Trekver. : grijs malossie
    Spr. : 60
    Klok: snor
    luchtfilter: malossie powerfilter
    Ik meng trouwens euro 98 met olie in verhouding 40:1
    zo goed of mist er nog iets?

    Ik heb dit probleem nadat ik via iemand op deze site een speedengine en racekrukas had gekocht (gemonteerd en al)!
    Ik denk zelf een ontstekingsprobleem,…maarja jullie weten er meer van dan ik 😉

    #169668

    Ciaofrank
    Bijdrager
    Berichten: 391

    ik zou ook zo uit je verhaal opmakend zeggen dat je ontsteking niet goed staat, als de contactpunten iets te dicht op elkaar staan dan zal ie idd niet starten, ik zou zeggen ga daar is aan kloten!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.