Achterdragers vervangen door shokbrekers vespa ciao

Home Forums Techniek Framedelen Achterdragers vervangen door shokbrekers vespa ciao

This topic contains 1 reactie, has 2 deelnemers, and was last updated by Wim V8 3 years, 3 months geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Gebruiker
  • #804601

    Collin Ackermans
    Topic starter
    Berichten: 4

    Hoi Allemaal,

    Ik wil graag iemand mee achterop kunnen nemen op mijn vespa ciao. Alleen zijn die achterdragers van de vespa ciao niet echt gemaakt om iemand mee achterop te nemen.

    Ik heb op google deze foto gevonden van een vespa ciao met schokbrekers als achterdragers. Dit zou een perfecte oplossing zijn als dit werkt. Weet iemand of dit kan?
    2055-vespa_ciao_rechts
    en nog een vraag op JMPB onderderdelen.nl heb je een afdekkap voor onder de buddyseat van een vespa si. zou je deze ook kunnen gebruiken om je achterzadel te kunnen verhogen? zodat de passagier hoger zit ? dus dat de buddyseat in de foto op gelijke hoogte is met het standaard zadel

    Alvast bedankt voor de tips.

    Met vriendelijke groet,

    Collin Ackermans

    PS weet iemand ook hoe je nieuwe forums maakt op deze site. Ik heb al eens 2 forums gestart alleen zie ik nu nergens meer waar je een forum kan starten. Ik heb nu maar een oud forum van mij bewerkt.

    #804602

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2598

    Misschien heb je nu een snor filter.
    Of was de brommer hiervoor met een lekkend (meer lucht) luchtfilter afgesteld.
    Waardoor er nu een te grote sproeier is gemonteerd.

    Op een standaard Ciao heeft een snel filter geen zin.
    Alleen maar meer herrie.
    Je kan de drie gaatjes(pijpjes) die er in zitten uitboren met een metaalboortje.
    Even opmeten tot welke maat je kan boren. Gewoon tot de max gaan.

    Je kan ook een aantal sproeiers(kleiner begrijp ik uit je verhaal) kopen en gaan proberen met welke hij het weer goed doet.

    Gr. Wim.

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 3 months geleden door Wim V8.
    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.