brolli21, the blue turd

Home Forums Perso’s Projecten brolli21, the blue turd

This topic contains 24 reacties, has 6 deelnemers, and was last updated by brolli21 6 years, 3 months geleden.

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)
  • Gebruiker
  • #498860

    brolli21
    Topic starter
    Berichten: 22

    #498918

    brolli21
    Topic starter
    Berichten: 22

    We zijn alweer 2 weken verder,ik heb weinig tijd gehad voor de ciao,een sterfgeval in de familie slokt helaas een hoop tijd op,een collega die vader wordt levert extra werk op,maar gisteravond weer wat tijd gevonden om tijdens onze vaste klusavond wat spulletjes geschuurd te krijgen.
    Vanavond de achterdrager eerst in de grondverf gespoten,en daarna ook in de uiteindelijke kleur,ik ben wederom tevreden met hoe het eruit ziet.

    #499751

    brolli21
    Topic starter
    Berichten: 22

    Photobucket heeft helaas gratis gebruik de nek om gedraaid,dus ik ben overgestapt op een andere image host.
    De ciao rijd inmiddels weer,en is naar mijn mening best wel opgeknapt.
    Oordeel zelf zou ik zeggen.
    Zo kocht ik em.

    En zo staat ie er nu bij.

    Hij is zoals te zien is nog niet helemaal klaar,ik moet het voorspatbordje nog strak maken en spuiten,en ik moet nog even een kabelboom in elkaar flansen.

    #499752

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ik vind het geen vooruitgang.
    Dat zwart is zo afgezaagd en hoewel het paars een mooie kleur is, het past er niet echt bij.
    Ik vond hem blauw met zwarte wielen veel leuker.

    #499753

    FonS
    Bijdrager
    Berichten: 5138

    Zwart? Volgens mij is ‘ie antraciet toch?
    Ik vind hem in elk geval wél beter geworden, behalve de velgen… Dat paars is 10x niks :lol
    Leuk ding!

    #499628

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4005

    Ik heb even ingezoomd op de foto en inderdaad het is antraciet, met zwarte kappen en een beetje grijs voeten plankje en dan mooi paars wat er niet bij staat. Smaken verschillen 😀

    Toch mijn complimenten, want het is vakkundig gedaan en een zijstandaard staat mooi op een Ciao, zo schuin komt hij beter tot zijn recht.

    #500598

    brolli21
    Topic starter
    Berichten: 22

    Sinds de ciao in elkaar zat,reed ie eigenlijk nooit goed,pas als ie warm was kwam er iets van beweging in,maar er was bijna niet mee te rijden.
    Afgelopen week de knoop doorgehakt,en een nieuwe DMP 38,2 std cilinder gekocht en gemonteerd.
    Daarna was er al beter mee te rijden,maar was het nog niet zoals het hoort,dus bij de Jager een paar sproeiers opgehaald,de 37 sproeier die erin zat was te klein,eerst een 40 geprobeerd,daarna een 42,en die zit er nu nogsteeds in,en het dingetje rijd prima.
    Ook het voorspatbordje heb ik EINDELIJK gespoten en gemonteerd,en ook een kabelboompje is gemaakt en gelegd,wat dus betekend,dat de brommer eigenlijk klaar is.
    Eerst hier in de buurt wat rondjes gereden,maar inmiddels ook al 10km van huis geweest.
    Met 30 km/u voor de wind is het bepaald geen strepentrekker,maar dat was dan ook niet de insteek.

    Voor degene die zich afvragen wat voor kleur het nou is,het is geen zwart,het is geen antraciet,het is matgrijs metallic van een moderne piaggio scooter,en de wielen zijn RAL 4008.

    #500602

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Gaaf Ciaotje, geen onzin erop 🙂

    #500603

    PoliniCitta
    Bijdrager
    Berichten: 768

    Knap brommertje, vond de blauw met zwarte combo toch wel mooier, setje vijf spakers om het af te maken. Smaken verschillen gelukkig. Komt er nog wat snels onder?

    #500604

    brolli21
    Topic starter
    Berichten: 22

    Ik ben bewust voor de 3 spaaks wielen en de mix koplamp gegaan,vind ik gewoon mooier.
    En als je het stukje gelezen had,dan had je vast kunnen raden dat er niet iets sneller onder komt,ik ga niet lopen kloten met een brommertje,als ik hard wil pak ik mn raceauto wel 😉

10 berichten aan het bekijken - 16 tot 25 (van in totaal 25)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.