Bonnefooi toer Fryslan 2016 *datum volgt*

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Bonnefooi toer Fryslan 2016 *datum volgt*

This topic contains 32 reacties, has 12 deelnemers, and was last updated by Florian 7 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)
  • Gebruiker
  • #501524

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Na een paar jaar aanwezigheid, dit jaar weer een bonnefooi ritje in Fryslan. Datum volgt nog

    Het wordt net als voorgaande jaren een bonnefooi tourtje. Dit houd in dat wij geen vaste route hebben. Ik vond dit vorig jaar erg geslaagd en zeker voor herhaling vatbaar. Heb sowieso wel het idee om richting Appelscha te gaan rijden. Dat is toch de groenere omgeving van Friesland.

    Hij gaat enkel door met mooi weer!

    Startpunt zal net als voorgaande jaren bij mijn vader thuis zijn in Bontebok, 10km van Heerenveen. Adres volgt nog
    Tijdstip van vertrek zal ongeveer rond 12:00-12:30 uur zijn.
    Wil toch wel graag een kilometer of 80 á 100 rijden, dus een betrouwbare brommer is een vereiste.

    Inclusief BBQ achteraf!

    Foto’s van voorgaande jaren:

    – Florian
    – Speedbuxy
    – Jelle
    – SpeedyVespa
    – Martino
    – W-Y
    – de Brandweer
    – Joschi

    #529828

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    1 van de mooiere toertjes als je het mij vraagt. Dus ik ben er weer bij:thumb

    #529829

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    speedbuxy :
    1 van de mooiere toertjes als je het mij vraagt. Dus ik ben er weer bij:thumb

    Nice Andree, zet je erbij:thumb

    #529832

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Wil ook wel (maar weet niet of mn lichaam het toe gaat laten), maar zet me dr maar bij.

    #529797

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Ben hard bezig met mijn brommer rijbewijs, en met een beetje geluk heb ik hem zo snel mogelijk.
    Zet mij er maar bij! 😀

    #529833

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Schrijf mij ook maar op, je weet dat ik hier weer graag aan deelneem. Kleine Gumball vooraf en vervolgens een mooi ritje.

    #529834

    jeffreykruize
    Bijdrager
    Berichten: 329

    Afhankelijk van Datum is deze zeer interessant.
    Zodra ik de datum weet kijk ik of ik kan.

    #529841

    W-Y
    Bijdrager
    Berichten: 214

    Zet mij er ook maar bij, de rit erheen kan je geen Gumball noemen namelijk 🙂

    #529844

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7345

    Ik neem aan dat ik/wij jou in Buitenpost dan oppikken W-Y?

    #529845

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Wat is de minimale snelheid ongeveer?

    #529847

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    De datum wordt last minute besloten. Wanneer er een mooi weekend op komst is gaan we los:thumb (dit kan dus best al over 2 weken zijn, mits iedereen kan uiteraard!)

    SpeedyVespa :
    Wat is de minimale snelheid ongeveer?

    Er is niet echt een minimale snelheid. Ik wil gewoon relaxed gaan rijden maar er zullen ook stukken zijn waar het gas erop gaat.

    Als ik er dan toch een snelheid aan moet hangen is het verstandig om een setup samen te stellen dat kwartgas minimaal 50 rijdt.

    Jelle :
    Maar zijn er meer die met een herrie setup komen? Mooie kans om eindelijk eens mn nieuwe DR evo in te rijden dus.

    Zoals het nu lijkt pak ik m’n Ciao, die rijdt bijna origineel dus die DR kan prima.

    #529848

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Maar zijn er meer die met een herrie setup komen? Mooie kans om eindelijk eens mn nieuwe DR evo in te rijden dus.

    ps. zondag 4 september kan ik…. hint hint

    #529813

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Jelle :
    Maar zijn er meer die met een herrie setup komen?

    Ik pak gewoon de Evo.
    En denk inderdaad dat wat datum schieten niet verkeerd is want echt last minute zal de opkomst niet ten goede komen denk ik.
    Bij slecht weer prikken we gewoon een nieuwe datum.
    Neem aan dat er niet veel mensen vrij hoeven te vragen voor een Zondag.

    #529812

    Florian
    Topic starter
    Berichten: 3758

    Dan zet ik hem voor nu eerst op zondag 4 september!

    #529850

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5745

    Zijn er nog mensen uit Noord-Holland(regio Alkmaar) die mee willen, ik kan sowieso nog een persoon met brommer meenemen die kant op…

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 33)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.