BIKKELTOUR 2020.

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl BIKKELTOUR 2020.

This topic contains 21 reacties, has 11 deelnemers, and was last updated by Samba racing 4 years, 3 months geleden.

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
  • Gebruiker
  • #792250

    De Brandweer
    Bijdrager
    Berichten: 608

    Ik wil ook wel even de brom uitlaten. 🙂

    #792259

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Ik ben ook voor. 19 januari komt mij goed uit!

    #792261

    Tiesman1986
    Topic starter
    Berichten: 863

    19 jan is een mooie datum!

    #792264

    Daniello
    Bijdrager
    Berichten: 489

    19e zou kunnen, ti’s alleen zo’n pokkeeind uit de buurt… Ik denk dat ik oversla en wellicht een toertje in de zomer meepik.

    #792279

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Mensen een spijtige mededeling!!   helaas bij deze …  zal de Bikkeltour van  2020  , mede door miscommunicatie en tijds bestek die er over blijft voor 19 jan   , niet doorgaan    . (  Voormij was het gisteren pas duidelijk dat ik de Tour zou kunnen overnemen )  aangezien ik zelf vind dat alles optijd van tevoren geregeld en gepland zou moeten zijn . Zodat de mensen weten wat ze kunnen verwachten ,  route .  tijd en datum  en nog ruim van tevoren kunnen inschrijven  .    Omdat dit mijn eerste keer zou zijn dat ik een Tour zou kunnen regelen..   ,     ik zelf graag iets meer tijd zou willen hebben  om een goed geregelde Tour te kunnen presenteren . En niet als een kip zonder hoofd 😆  rondjes tegaan rijden   .

    #792285

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Ik ben er een voorstander van om bij Joschi te starten en er een mooi bonnefooi ritje van te maken. Ik vind het helemaal niet erg om een paar keer op de borden te moeten kijken welke kant we op gaan.

    #792298

    Samba racing
    Bijdrager
    Berichten: 69

    Begrijp mij niet verkeerd hoor .  Maar ik kreeg joschi niet tepakken …omdat hij niet reageert…  Mocht alles toch door gaan , rij ik gewoon mee   .   Het is voormij  toch een thuis ritje 😛

7 berichten aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.