Beste reinigings/ontvetter middel?

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Beste reinigings/ontvetter middel?

This topic contains 7 reacties, has 7 deelnemers, and was last updated by Vincent 10 years, 7 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #167295

    Citta-ciao
    Topic starter
    Berichten: 1110

    Ik vraag me al lange tijd af, wat bevoorbeeld het beste middel is om bijv een vieze carter/carburateurs etc schoon mee te krijgen, zelf heb ik de volgende middelen geprobeerd:

    -remmenreiniger
    -terpentine

    Mijn vraag is dus, wat is echt een goed middel die ervoor zorgt dat gelijk al het vet/modder er zo vanaf haalt?

    Alvast bedankt

    #175323

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Ik vind remmenreiniger erg fijn spul, werkt goed tegen vuil, maar wil je carb echt goed schoon hebben,
    neem dan een bakje, doe er benzine in (nieuw) en laat de carburateur in weken, dan kan je ook goed zien waar het vuil vandaan komt 😉

    #173991

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Euro 95 in een spuitfles wordt het gegarandeerd mooi schoon van en het is goedkoop.

    Zorg wel dat je de benzine die eraf druipt ergens opvangt en op een correcte manier opruimt anders wordt het een milieudelict en moeten we onze kinderen later aan de hand van plaatjes uitleggen wat een boom is.

    #174150

    Crullie
    Donateur
    Berichten: 2207

    Remmenreiniger voor het grove werk en Aceton om oude klevende pakking resten mee weg te halen en te ontvetten.

    TICKLING BARN
    #174409

    tnerual
    Bijdrager
    Berichten: 1191

    En als je onderdelen gewoon wil reinigen, zoals carbu’s en carters enzo, kan je het zeer goed doen met gewone, verse benzine!

    #169064

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    Het woord zegt het al.
    Wasbenzine:thumb

    #175651

    Citta-ciao
    Topic starter
    Berichten: 1110

    Thx allemaal, ik weet voldoende!:thumb

    #175652

    Vincent
    Donateur
    Berichten: 661

    Als je alles in een wilt kan je ook nog neopower gebruiken. Is in spuitflacons of flessen/jerrycans verkrijgbaar. Ik gebruik het voor motor, auto en brommer onderdelen.

    Het is een ontvetter, remmenreiniger, harsverwijderaar enz enz in een.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.