Begrensd elektrisch carter ontgrenzen

Home Forums Techniek Motorisch Begrensd elektrisch carter ontgrenzen

This topic contains 3 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Millyway 3 years, 2 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #806369

    SjoerdCiao
    Topic starter
    Berichten: 1023

    Beste,

    Ik heb hier voor het eerst in mijn leven een elektrisch cartersetje liggen welk begrensd is en waar dus geen cilinder met 46mm hemd in past, omdat de binnenmaat van de carters 45,7mm is.

    Het lijkt wel alsof het cilinderhemd alleen wordt tegen gehouden door het groot carter, het klein carter lijkt groot genoeg? De carternummers verschillen wel dus ik heb het idee dat het een klein carter van een ander blok is, kan ik de begrensing alsnog uitschuren met een schuurrol van 50mm of krijg ik dan problemen met mijn klein carter? Iemand ervaring met dit probleem?

    Gr
    BA4BC570-BFAC-4B4E-A3F4-DEF5DACA1B6656BDB574-5A4A-4C5F-9B86-0130BAC3AC7B752290F3-01B4-4419-815F-85AC9C877CA0

    • Dit onderwerp is gewijzigd 3 years, 2 months geleden door SjoerdCiao.
    #806373

    Gratje
    Bijdrager
    Berichten: 499

    hier je oplossing van een mede forumlid @biermobiel21 Maar dat wist je al dat ie iets groter moet worden. Denk dat het geen probleem is. gewoon “uitkotteren” totdat ie past. Zitten toch geen poorten. dus iets groter zou volgens mij ook geen probleem zijn (correct me if i’m wrong)

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 2 months geleden door Gratje.
    #806375

    SjoerdCiao
    Topic starter
    Berichten: 1023

    hier je oplossing van een mede forumlid @biermobiel21

    Deze video heb ik bekeken inderdaad, maar eigelijk vraag ik me dus af, zijn normaal groot en klein carter begrensd of alleen het groot?

    Niet dat ik met de schuurrol ook
    nog meer vlees uit het klein carter ga halen en er daarna gaten in zitten😂

    Heb ook al gedacht aan alleen de schuurrol door het groot carter te halen maar dan blijft je gat nooit mooi recht en rond

    • Deze reactie is gewijzigd 3 years, 2 months geleden door SjoerdCiao.
    #806380

    Millyway
    Bijdrager
    Berichten: 142

    Gewoon wat meer in tegen je groot carter aan drukken, als je zachtjes drukt zal die je klein carter niet groter maken

    Moet ik dat nou wel doen?
4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.