Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

Home Forums Perso’s Projecten Bas23 Zijn (Oldtimer) Ciao’tjes

This topic contains 556 reacties, has 58 deelnemers, and was last updated by Bas23 1 year, 12 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 557)
  • Gebruiker
  • #494284

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Dank je R32:thumb Ik vond de kleur ook erg mooi geworden.

    Vandaag kwam de pakketbezorger met mijn randen=) Gelijk mijn achterwiel gespaakt.
    Leuk om te doen! Morgen de band erom en dan kan hij erin. Nu nog wachten op mijn voor naaf
    en mijn voor spatbord. Deze werd opnieuw gespoten omdat er wat vuil in de lak zat.

    En zo staat hij nu te wachten:thumb

    #494288

    SpeedyVespa
    Donateur
    Berichten: 1102

    Zéér netjes Bas=)
    Is dat het originele 19er zadel?

    #494107

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Dank je Bas:thumb Het is niet het originele zadel, deze had een kapot dek. Dit is een ander oldtimer zadel.

    #490199

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Update: Vandaag was het lekker weer, dus gelijk maar eens verder gegaan met de 19 inch,
    Achtervelg er in gezet, Blok eronder, bobine enz. Ik zit nog te wachten op mijn voorspatbord
    en Naaf voor het voorwiel. Als alles erop zit eens goed poetsen. En opzoek naar originele Rode tank stickers.
    Wat een rot werk was het om, het blok zonder krassen onder de brommer te krijgen!!:pest Let niet op het 17 inch voorwiel;)

    Wiel dr in plus ketting:

    Zo staat hij er nu bij, de standaard zakte allen verder door… maar eens kijken of ik er nog wat mee kan..

    Wordt vervolgd:thumb

    #455480

    Flippo
    Donateur
    Berichten: 514

    Zo, die ciao’s van jou mogen er wezen!
    Allemaal in zeer nette staat, daar mag je trots op zijn. Ben benieuwd naar het totaalplaatje van deze blauwe als ‘ie af is. :thumb

    #456176

    Wilk1985
    Moderator
    Berichten: 3787

    Die blauwe is echt een plaatje Bas prachtig!! Schoolvoorbeeld voor oldie restauratie 🙂

    #456352

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5743

    Die 19 inch wordt echt een plaatje…

    #456353

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Heel erg bedankt voor de complimenten! Ik doe mijn best er iets moois van te maken, al doende leert men.
    Hij wordt ook mooier als de rode. Ik vind het leuk om van iets ouds iets moois te maken, en de 19 inch komt langzaam
    Weer terug in zijn oude glorie, weliswaar wel in een ander kleurtje. Heeft ook erg veel tijd in gezeten om alles weer netjes te krijgen.
    Ik hoop dinsdag mijn voor spatbord terug te hebben, en de naaf ook binnen te hebben. Misschien komt hij op tijd af voor de oldtimer toer:thumb

    #494302

    Citta-ciao
    Donateur
    Berichten: 1110

    Ziet er zeer netjes uit man!
    Complimenten!!

    #494303

    Fredzzz
    Moderator
    Berichten: 1512

    Hele vette Ciao, mooie kleur ook!

    #494305

    Pavan
    Bijdrager
    Berichten: 24

    Strak werk, respect daarvoor.:thumb
    Vraag:
    het kan zijn dat de foto vertekent, maar het lijkt alsof je spaakpatroon verloopt?

    #494304

    lightlord
    Donateur
    Berichten: 884

    Erg nette ciao aan het worden :thumb

    Je ware pubertijd duurt je leven lang
    Lightlord's Dizzy/Gypsi
    #494194

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Dank Jullie voor de complimenten! Wordt zeer gewaardeerd. “Pavan” Als je verwijst naar de foto van het spaken,
    kan dat wel aardig kloppen. Maar zoals het wiel nu is, loopt het Spaakpatroon hetzelfde. Mijn naaf wordt morgen verzonden, dus kan als het goed is woensdag het voorwiel spaken. Spatbord voor ligt nog te drogen bij de spuiter en zal woensdag ook wel goed droog zijn. Nu nog rode originele tank stickers en de standaard wat rechter krijgen.

    #494312

    Bas23
    Topic starter
    Berichten: 702

    Tijd voor een groepsfoto:D Morgen komt de naaf, en dan kan eindelijk het voorwiel erin, ook de white wall voor de rode komt hopelijk snel binnen.

    #494316

    Docs
    Donateur
    Berichten: 2715

    Mooi setje 🙂 Misschien heb ik er overheen gelezen, maar komen er ook whitewalls in de blauwe?

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 557)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.