Bartjee’s RaceCiao en Citta

Home Forums Perso’s Projecten Bartjee’s RaceCiao en Citta

This topic contains 1,637 reacties, has 120 deelnemers, and was last updated by Bartjee 13 years, 10 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,638)
  • Gebruiker
  • #265909

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Dankje Lemon:)

    Vandaag ga ik weer verder. Even de achterkoppeling in orde maken (90mm schijven, gele drukveer, strakkere trekveertjes) en dan eens kijken of de snaar niet te strak staat (blok staat namelijk bijna helemaal naar voren).

    Mocht de snaar te strak staan dan heb ik een probleem. Dan moet alles er weer vanaf en moet het frame weer bijgeveilt worden etc want op het moment past het allemaal niet zo lekker en kan hij niet naar achter.. Snap echt niet hoe dit komt, voordat ik ging coaten pastte alles perfect en nu voor geen meter meer:S

    #265910

    Rebel

    Jammer van de tankinham dat hij niet dicht is.

    Verder echt een geweldig machientje.

    zeikant ziet echt mooi uit,
    maar foto van achter lijkt hij heeeel breed door die slangen

    #265911

    Clint
    Bijdrager
    Berichten: 213

    Nice ding, ziet er snel uit=)

    #265912

    dum
    Bijdrager
    Berichten: 142

    ziet egt nice uit =)het is bijna een polini ciao alleen dan nog zwarte velge 😉
    da blauw vind ik er echt bij passe:thumb

    greets dum

    #265913

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    Heel vette brommer, slange zijn hierbij ook gewoon echt niet lelijk vind ik.

    zwaar vet!

    #265914

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Dankjewel:D

    Net weer paar uur gewerkt. Was nog heel wat gekloot om die koppeling in orde te maken en alles erop te zetten. Snaar zit ietswat aan de strakkere kant maar na 1x starten lost zich dat toch wel op bij vario ofniet? (hij zit niet zo strak dat ie geen kant op kan, kan hem nog wel gewoon een beetje naar boven en onder bewegen)

    Mn dikke paddock:P Tsja je moet iets als je nog geen zij standaard hebt..

    In de achterkoppeling zitten nu de gele trekveertjes van malossi, gele drukveer en 90mm schijven. In de voorvario zitten 7.5gr rollen. En ja, dit is best wel zwaar voor deze setup maar ik rij liever de eerste kilometers met te zware rollen aangezien ik ook nog std vertanding heb. Malossi vertanding komt pas over een maandje ofzo..

    #265915

    st3yn
    Bijdrager
    Berichten: 683

    Nice :thumb Wanneer komt de eerste testrun?

    #265917

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Ik denk volgende week pas, moet nog redelijk wat doen opzich.

    #265918

    Herr Flick
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 6915

    Nice!, blokje mag volgens mij wel een beetje naar achteren.
    Wil dat niet ?

    Ik zou trouwens wel even m10 ringen gebruiken bij je 4 wiel bouten. Mol je je coating niet en ze zijn er niet voor niets 😛

    46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel
    #265919

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    Hmm kheb nog nooit ringen gebruikt bij mn achterwiel:P

    Blokje wil niet naar achter nee, snaar voelt opzich niet te strak dus probeer het gewoon zo. Aanpassen is echt TE veel werk:(

    Trouwens he, brommerzaak is gesloten tot 5 augustus dus zoek eigenlijk nog 2 dingen die ik van iemand kan overkopen en die dan hopelijk zsm op de post gedaan kunnen worden, namelijk:

    -cp bobine
    -Bougie hittegraad 8

    #265920

    n!ck*s

    echt nice, binnen sleutelen. altijd lekker warm.

    #265921

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ik heb nog wel een Cp bougie liggen en kan wel effe een bougie halen :thumb vraag maar op msn.

    brommertje ziet er mooi uit Bart 😀 vind de kleur zelf ook wat minder maar het is niet lelijk.. als je nou gewoon origineel zwart had gekozen, of rood zou ie her hendig spacy uitzien

    #265922

    Frits
    Bijdrager
    Berichten: 1064

    als je daar al geen ringen hebt zoals flick zegt
    heb je waarschijnlijk nergens ringen.

    voor de rest toffe brommer

    @flick snaar staat niet te straks zeker, vanwege 90mm schijven lijkt het anders.

    #265923

    Jelle
    Moderator
    Berichten: 5736

    mooi ciaotje bartje:thumb

    goed kleurtje ook…

    #265924

    Bartjee
    Topic starter
    Berichten: 2103

    @ Timo, heb je al gesproken he:)

    @ Frits, hoezo nergens ringen? heb bijna overal ringen alleen achterwiel nooit gehad en nooit problemen mee gehad dusja:P

    @ Jelle, dankjewel:)

    Zit trouwens te denken aan rood velglint. Lijkt mij echt super vet! Ook omdat er wat kleine rode accenten in zitten zoals de killswitch, bougiedop en ebr stickers op de voorvork. Wat denken jullie?

15 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 1,638)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.