ArvidW’s Projecten

Home Forums Perso’s Projecten ArvidW’s Projecten

This topic contains 2,720 reacties, has 190 deelnemers, and was last updated by ArvidW 1 year, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 2,721)
  • Gebruiker
  • #426622

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    FILMPIE :D!

    Timo hij zal het wel gedaan hebben voor eerst de test , als het goed werkt 15mm snaar enzo.

    #426623

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Voordelen ervan zijn dat hij een bromklok heeft en grotere schijven achter. Dus hij gaat harder maar verliest minder trekkracht. Reed dus nog best wel goed met standaard voorvario:) Nog niet echt goed afgesteld en met citypower en zijn verotte blokje toch nog 59.4 ofzo gehaald met malossi voorvario. Maarja zijn citta wilde niet zo goed meewerken (viel door t slechte weer ofzo elke keer uit en aangezien we em met een boormachine moesten starten schoot da niet zo op) dus t was nogal wa gekloot:P Maarjaa het werkt, Arvid kan heeel blij zijn!:D

    #426624

    Tim
    Bijdrager
    Berichten: 598

    zeker wel goed nieuws ja, ben benieuwd hoe hij het straks gaat doen op een snel blokje.

    #426626

    ArvidW
    Topic starter
    Berichten: 6259

    TimoO_ :
    maarruh, heb je er nu met orginele vario wat aan? want hij varieert nu toch nog altijd even veel als een normale vespa vario? nu heb je alleen maar het voordeel dat je een instelbare koppeling kan kopen.

    Het grote voordeel van de koppeling is dat hij veel meer variatiemogenheid heeft, dus waar de normale vespa koppeling stopt met varieren gaat mijne nog ff door (en de malossi vario kan dat als het goed is ook leveren)

    Bij een vesp vario zie je nl nooit de snaar helemaal bovenin de vario liggen, gewoon omdat de achterkoppeling niet genoeg snaar kan leveren. Hopenlijk lost mijn koppeling dat op 🙂

    Het is trouwens gewoon SNOR vertanding hoor Bart, 1:10.7 dus in princiepe ietsje zwaarder dan snor variovertanding.

    Heb er idd 59.4 mee gereden, harder dan ik met 80 en 65 pully kon, toch wel grappig als je bedenkt dat we er gewoon maar wat rollen ingemikt hadden (7.7gr)

    Foto’s:

    Ziet er wel vetjes uit hè….. 😀 Bart bedankt voor het uitlenen van vario en snaar:thumb

    Filmpjes ben ik mee bezig, komen eraan maar duurt ff ………

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #426627

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    maar hij varieert nu niet veel meer toch? ik denk dat als je er nog wallaro voorvario op kan fixen dat je er dan pas échtveel aangaat hebben.

    maar 60 met een orginele setup is wel netjes inderdaad. het zal ook wel goed optrekken ofniet?

    #426628

    ArvidW
    Topic starter
    Berichten: 6259

    Jawel hoor, hij kan nu veel meer varieren dan bij std koppeling. Nu kan de snaar (vanaf 105mm schijven) tot 52mm laag komen, terwijl een 90mm schijven koppeling vanaf 90mm maar naar 59mm kan gaan.

    Dus kan de snaar hoger in de voorvario komen te liggen (totaan het randje van de malossi vario) dus kan ik hogere snelheden halen dan met een std achterkoppeling. Malossi voorvario komt met 90mm schijven ongeveer 75mm hoog, terwijl de snaar tot 90mm kan komen 🙂

    60 is geen originele setup, wel een brakke setup: DR70evo versleten + uitgevijld carter + dichtgeslipte cittypower. Valt trouwens constant uit vanwege valse lucht (lekke keering) en klinkt alsof blok uit elkaar valt (Hè Bart :P)

    FILMPJE

    Let op, in de eerste 2 delen zit tnektoeren setje erop met zo’n vreemd “schakelmoment” dus niet echt continue toerental…..

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #426629

    -Roy-
    Bijdrager
    Berichten: 300

    Trekt ie al een beetje wheely’s arvid:P deed die van maikel wel:P met std voorvario std achtervario en ook dr70 haha

    #426630

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Hé! Volgens mij ken ik die gast op die brommer haha:P En het lijkt idd net of ie elk moment uit elkaar kan vallen hahaha! Wat een wrak:D Dalijk met je goede cilinder en lekker snel uitlaatje gaat ie pas echt knalle:D

    #426631

    CittaTuner.
    Bijdrager
    Berichten: 139

    Jij hebt tog zoon wheely filmpje is wel vet en de stangen van de ciao zijn ook vet:P

    #426644

    TimoO_
    Donateur
    Berichten: 3977

    ArvidW :
    60 is geen originele setup, wel een brakke setup: DR70evo versleten + uitgevijld carter + dichtgeslipte cittypower. Valt trouwens constant uit vanwege valse lucht (lekke keering) en klinkt alsof blok uit elkaar valt (Hè Bart :P)

    wow, dat klinkt als muziek in mijn oren :lol

    dat teknoetre setje klinkt hendig grappig 😀 mihieeeeeeeeeeeep beheum mieeeeeeeeeeep (moetje zelf een beetje laten overlopen)

    #426700

    ArvidW
    Topic starter
    Berichten: 6259

    Jah, en die brakke setup ga ik vandaag vervangen voor heel iets snellers……..:D

    AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
    Home made engine dyno
    #426701

    kevin_oet_vilt
    Bijdrager
    Berichten: 325

    doe je die teknoetre binnekort weg ?

    #426702

    Bartjee
    Donateur
    Berichten: 2103

    Allebei de vario’s waren van mij en dat teknoetre setje is dus niet te koop;) Ga je vandaag je goede blokje eronder legge Arvid?:D

    #426703

    hansieb
    Moderator
    Berichten: 10948

    ArvidW :
    Jah, en die brakke setup ga ik vandaag vervangen voor heel iets snellers……..:D

    VERTEL =)

    #426704

    .-{2F4OV}-.

    Kben owk wel benieuwd:thumb

15 berichten aan het bekijken - 976 tot 990 (van in totaal 2,721)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.