Animocheck: North edition tour

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Animocheck: North edition tour

This topic contains 28 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by AC RACING 14 years, 1 month geleden.

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)
  • Gebruiker
  • #515643

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    ooh zijn het 2 nachten dan is 60 idd een nette prijs:thumb
    En ik denk dat je met het engels eerder wat nls op afstand houd dan dat je oosterburen ermee trekt.
    Piet30 en mofafreak kunnen beide redelijk nls lezen en die zorgen dan wel voor de tam tam in duitsland:thumb

    En anders zou ik 2versies doen(nls en engels)want alleen engels trekt niet echt, zo heb ik laast op mp zeer goedkoop een aankoop kunnen doen omdat meneer engels was.
    Dat hielt blijkbaar zoveel lui tegen dat ik het produckt haast gratis kon afhalen.
    En dit heb ik in het verleden al vaker gehad met engelse verkopers op mp.
    Maar om een verhaal kort te sluiten ik ben zeker van de partij:thumb

    #515644

    superindo
    Bijdrager
    Berichten: 629

    daar ben ik niet helemaal mee eens, persoonlijk heb ik geen probleem met engels lezen. en misschien dat er meer duitsers mee willen die minder goed nederlands lezen. Maar 2 versies is idd wel mooi idee, alleen kost wat meer moeite.

    #515645

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Zet de tekst in het openingsbericht gewoon ff in het NL en het engels neer, probleem opgelost.
    Twee versies van 1 topic lijkt me niet handig.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #515646

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    Waarom wordt de vct in het noorden gehouden ,
    De bedoeling van een vct is altijd geweest om het centraler te houden.
    Is dit gemak zucht van jullie Groningers om dat jullie altijd lopen te kloten met vervoer:?

    Het rondje moet wel heel bijzonder zijn wil je in Groningen in het open vlakte 2 dagen rond scheuren.
    Dit zijn maar een paar vragen en geen aanval, maar de vct moet wel iets bijzonders blijven .

    gr,batty

    #515647

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Het is toch ook ‘gewoon’ een tour.

    De naam VCT roept inderdaad associaties op met de min of meer vanuit VC georganiseerde centrale zomertour, wat niet zo is.

    Ik vind dit zelf ook een lastig gekozen naam, mede omdat er achter de schermen ook al wordt gewerkt aan een mogelijke combi meeting-tourrit vanuit Vespa-Ciao.nl… Deze staat nog niet open omdat het nog niet concreet is.

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #515578

    speedbuxy
    Bijdrager
    Berichten: 10286

    superindo :
    daar ben ik niet helemaal mee eens, persoonlijk heb ik geen probleem met engels lezen. en misschien dat er meer duitsers mee willen die minder goed nederlands lezen. Maar 2 versies is idd wel mooi idee, alleen kost wat meer moeite.

    piet30 en mofafreak zijn anders de vespaAvanti,s van duitsland en hun 2 kunnen redelijk nls en zeggen het ook wel voort lijkt mij.
    (dat heeft bij voorgaande vct zonder engels ook altijd prima gewerkt:thumb)
    Want ik heb ook geen problemen met engels maar vind het wel erg beperkt dat het er alleen in die taal staat.

    #515648

    pannenkoek
    Bijdrager
    Berichten: 309

    ah klote!
    ik word op 30 augustus 16 :boos

    #515649

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    Peter nicolaas :
    Waarom wordt de vct in het noorden gehouden ,
    De bedoeling van een vct is altijd geweest om het centraler te houden.
    Is dit gemak zucht van jullie Groningers om dat jullie altijd lopen te kloten met vervoer:?

    Het rondje moet wel heel bijzonder zijn wil je in Groningen in het open vlakte 2 dagen rond scheuren.
    Dit zijn maar een paar vragen en geen aanval, maar de vct moet wel iets bijzonders blijven .

    gr,batty

    Het blijft ook wel aardig centraal, want ook Drenthe valt min of meer nog onder het noorden..(zie dit bijv. als een middelpunt)
    En vind het ook wel een beetje erg gemakkelijk gezegd dat wij Groningers gemakzuchtig zijn. Alsof de kop van Noord-Holland zo centraal ligt:| Of is het dan voor jullie te ver rijden?!
    Daarbij komende dat de afstand voor bijv. onze Limburgse rijders even lang is(of zelfs korter; met oog op file’s)
    (gebaseerd op midden Drenthe)
    Ook wordt het wel een beetje een gewoonte om in het westen te beginnen, vandaar dat wij dit keer naar de andere kant van Nederland trekken.

    En reken maar dat dit een bijzonder tourtje wordt, er wordt hard gewerkt aan de route!
    Maar eerst willen we deze poll ff afronden, zodat we een indicatie hebben van het aantal rijders met oog op logementen.

    gr Alex

    #515650

    Batty
    Donateur
    Berichten: 527

    De reden dat we 2 keer bij mij thuis zijn gestart dat is om de kosten te drukken zoals jij ook weet ,50 x 30 euro =1500,- toch mooi bespaart.

    Je hebt gelijk als er een vct door mike gedaan zou worden dan was dit niet meer van af mijn huis gedaan.
    Misschien heb ik jullie intenties verkeerd begrepen ik wacht het nog wel af.

    gr, peter

    #515651

    VespaAvanti
    Donateur
    Berichten: 4412

    speedbuxy :

    piet30 en mofafreak zijn anders de vespaAvanti,s van duitsland en hun 2 kunnen redelijk nls en zeggen het ook wel voort lijkt mij.

    Haha, prachtig!:lol

    Ik ben er vanzelfsprekend ook bij:thumb
    Mijn voorkeur gaat wel uit naar een weekend LATER, als dit niet mogelijk is dan is het niet anders.
    Een weekend EERDER komt mij in ieder geval zeeeeer slecht uit.
    Ik vermeld het maar ff, dan is het vast duidelijk vanuit mijn kant voor het egval er toch geschoven gaat worden met de datum;)

    #515655

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    We gaan zo veel mogelijk proberen de datum af te stellen op het bezoekers-aantal. Dit houd in dat we de tour tussen de zomervakantie en het begin van het nieuwe schooljaar willen plannen. Hierdoor verkleinen we de kans op uitval door vakanties en het beginnen van de scholen..

    #506952

    superindo
    Bijdrager
    Berichten: 629

    Juni tot halverwege augustus gaan de meeste met vakantie en begin september is er school.
    Dus de beste datum heb je denk ik al geprikt.

    #515753

    Tonni
    Moderator
    Berichten: 4577

    Ik heb de openingspost ook even in het Nederlands toegevoegd. Komt toch wat vriendelijker over.
    Als je het er niet mee eens bent dan wis je het maar weer hoor!!

    I came, I saw, and I forgot what I was doing...
    #515754

    AC RACING
    Moderator
    Berichten: 1493

    @tonni: ik geef je bij deze helemaal het volrecht:lol bedankt voor de aanpassing, dit scheelt ons weer de moeite:thumb

14 berichten aan het bekijken - 16 tot 29 (van in totaal 29)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.