Andy’s Race Ciao

Home Forums Perso’s Projecten Andy’s Race Ciao

This topic contains 118 reacties, has 27 deelnemers, and was last updated by andyman 15 years, 11 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 119)
  • Gebruiker
  • #427685

    andyman
    Topic starter
    Berichten: 206

    ja ok maar me pa is niet zo makkelijk maar gaat heus nog wel wat aan verandere aan me setup

    Andy
    #427687

    andyman
    Topic starter
    Berichten: 206

    hey heb vandaag weer wat gedaan heb alvast
    geplamuurt maar nog niet afgewerkt
    me achterspatbord afgezaagd
    voorspatbord gaatne dicht gelast en geplamuurt moet aleen nog ff beueltje maken voor op de voorvork

    hier een paar foto’s zijn niet super zal morge ff betere maken maar voor het iede




    Andy
    #427697

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Ik kan nu nog niet echt zien hoe het plamuren verlopen is, ben benieuwd hoe het er afgewerkt uitziet 😉

    #427699

    andyman
    Topic starter
    Berichten: 206

    ja ik weet mar had vandaag een betje de bibberietes maar zal morge ff goede foto maken van voor het plamuur plat schure en na het afwerken

    Andy
    #427700

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Beterschap dan 😉

    #427701

    jordi 0
    Bijdrager
    Berichten: 41

    ziet er goed uit, snap alleen niet waarom je je blokje helemaal hebt gespoten, je cilinder wordt sowieso warm dus dat gaat er na een tijdje afbrokkelen.

    de buis vind ik iets te fors, maar dat is smaak,

    veel succes iig

    #427702

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    niks te fors! die buis is wel vet zo:thumb
    haha, had het blokje dan eens goed schoongemaakt of laten parelstralen.. want dit ziet er niet uit =]

    #427703

    andyman
    Topic starter
    Berichten: 206

    ja ok maar dat kan altijd nog me blokkie late stale

    Andy
    #427704

    Raadt
    Bijdrager
    Berichten: 61

    Mooi gedaan man, die buis is prima zow! :thumb Welke banden heb je op je velgen liggen btw, want ik vind ze echt strak=)

    #427730

    andyman
    Topic starter
    Berichten: 206

    ik heb continental city banden 2.50/17 ince er onder ligge nog zo goed als nieuw de pikkeltjes zitte er nog op

    Andy
    #427731

    andyman
    Topic starter
    Berichten: 206

    heb vandaag niks gedaan want me pa had geen zin om op de zaak te blijve maar heb ff betere foto’s gemaakt






    o ja morge worden me velgen in kleur gespote ben echt benieuwd naar resultaat

    Andy
    #427732

    Roger102
    Bijdrager
    Berichten: 482

    Kijk eens aan ! ziet er al goed uit, en nu word het heeeel veeel schuren.
    Veel suces ermee, :thumb

    #427734

    andyman
    Topic starter
    Berichten: 206

    ja ik weet maar hoef aleen rond die pijp met de hand te schure en voor de rest met een machine

    Andy
    #427762

    andyman
    Topic starter
    Berichten: 206

    hey heb vandaag weer wat gedaan
    me vader wou vandaag me velge klaar hebbe maar de primer wou niet droog worde dus gaan we morge maar de velge af maken
    en me frame kan ik toch nog niet spuite omdat ik een kickstartblok en een vario heb gekocht en voor die kickstart blok moeten we het frame nog aanpasse

    Andy
    #427763

    barry
    Donateur
    Berichten: 3707

    Zeker niets overhaasten nu met dit koudere & vochtige weer.Anders word het lakken niets hoor.En je wil toch als eindresultaat schitterend mooie velgen,of niet.Zet ze ergens lekker warm binnen als je kan.
    Enneh,schuur ze. (klotewerkje:boos).

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 119)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.