ander koppelings huis en koppeling voor vario ?

Home Forums Techniek Opvoeren voor gevorderden ander koppelings huis en koppeling voor vario ?

This topic contains 7 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by VespaCiaoPaul 15 years, 3 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker

gozer19
    Topic starter

waar kan ik een sterker koppelings huis en race koppeling kopen voor mijn vario setje

ik weet dat het bestaat

weet alleen nog niet waar ik het kan bestellen 😛

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

jmpb had van die 90mm achtervarios te koop, zijn soortement van race dingetjes.
    hebben 90mm platen en een ander huis en is dus ook sneller (en de deksel die erop zit is ook nog mooier en nieuw)

is 50 euro, maar volgens mij hebben ze ze niet meer.

WIL JE INVERVOLG AL DIE KLEINE VRAAGJES FF IN HET KLEINE VARIO/VRAGEN TOPIC POSTEN, hoe vaak moet ik dat nou nog zeggen.. grr

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

gozer19
    Topic starter

ja maar ik heb 100mm schijfen en ik weet dat het bestaat

Niels
    Bijdrager

moi je leest toch wat herrflick zegt:|!!! De enige racekoppeling voor ‘Vario’ die er is WAS op JMPB te koop deze heeft 90 mm schijfen en je vsnaar kan dieper zakken! Dus doe nou niet zo eigenwijs, mis heb je ooit eens gelezen over die versterkte koppeling van simonini. Alleen deze is niet voor vario maar voor de gewone overbrenging.

G-no
    Donateur

zover ik weet heeft sprocatti wel een versterkte koppelingsachterschaal

maar dat zal met jouw setup niet nodig zijn:con

gozer19
    Topic starter

ja maar toch wil ik een versterkte want ik wil voor een sneller blok kijken 1 deze dagen

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

er is geen race achterkoppeling

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
    Gele Racefrikandel

VespaCiaoPaul
    Bijdrager

toch wel een versterkingsring, zelf fixe dan da wel, want sommige hier hebben al ooit last gehad van rond vliegende schaal delen, en had volgens mij barry (weet niet zeker) een soort ring om de schaal heen gefixt zodat hij wat sterker werd

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.