Alle originele versies / modellen Gilera Citta

Home Forums Algemeen Overige algemeen Alle originele versies / modellen Gilera Citta

This topic contains 27 reacties, has 16 deelnemers, and was last updated by Mathijs Schroen 2 years, 9 months geleden.

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)
  • Gebruiker
  • #797845

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Zijn er nergens oude folders geupload op t forum?
    Daar kan ie wel eens bijzitten dan.

    Is dit wel origineel dan van Piaggio, of alleen wat geknutsel en sticker geplak van een importeur, die konden er ook wat van hoor.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #800401

    Jeroen1990
    Topic starter
    Berichten: 25
    #801405

    Dustin
    Bijdrager
    Berichten: 373

    Deze crazy kwam ik nog op marktplaats tegen 🙂 $_86 (2)

    #801406

    Jeroen1990
    Topic starter
    Berichten: 25

    @Dustin

    Maar is deze origineel?
    Zwart achterspatbord kennen we alleen bij de nieuwe modellen.

    Het lijkt alsof hier de paarse delen zijn vervangen voor zwarte.

    #801462

    Dustin
    Bijdrager
    Berichten: 373

    Ik meen van wel, heb ze vaker in deze kleuren gezien, maar niet zo netjes als deze. De stickers horen ook niet bij een ander model…

    #808560

    Peter de Vries
    Bijdrager
    Berichten: 1

    Hierboven wordt de Citta “Meany” genoemd als bromfiets, dit klopt. Hij was er ook als “Naughty”… Een transfer hiervan prijkt nog aan een balk in de schuur bij mijn ouders (sinds 1993 schat ik).

    Leuk om alle foto’s te zien!
    1D679A10-830E-4C1F-8D22-38E6DE5EB371

    #809182

    Anoniem

    Heeft er iemand een foto van een folder of iets dergelijks van deze uitvoering met een jaartal er bij toevallig DSC_1490

    #809215

    Sander
    Bijdrager
    Berichten: 4

    Deze lijkt op de oldtimer met wat vervangen onderdelen van een nieuwer model.

    Greetz!
    #809219

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Heeft er iemand een foto van een folder of iets dergelijks van deze uitvoering met een jaartal er bij toevallig DSC_1490

    Hier kun je lekker foldertjes kijken.

    https://vespa-ciao.nl/forums/topic/het-vespa-reclame-en-promotiemateriaal-topic/

    Maar dat zegt natuurlijk niets over het bouwjaar van de jouwes.
    Sommige  van bijv. 2003 zijn gespoten, opgeknapt en bestickerd als een 1984-er.
    Dus dat zegt niets.
    Dat wil de rdw man ook niet weten.
    Met folders kun je ook niet het bouwjaar aantonen.
    Wel het uitkomen van bepaalde modellen in een bepaald jaartal.
    Omdat de basis van de Citta in zijn 25-jarige loopbaan nooit is veranderd,
    kun je met folders niets aantonen.
    Zij willen feiten.

    De bouwjaren in al de onderdelen die iedereen hier eerder voorstelde zijn hetzelfde (’91 toch?), en dan samen met de lijst van pag. 1 kom je wel ergens tot 1992.
    Dit is nog steeds geen vast gegeven wat betreft frame bouwjaar, je kan immers op een nieuwer frame oudere spullen monteren, maar wat wil de rdw meneer nou nog meer?
    Zij(de overheid) willen toch zelf die kentekens met bijbehorende keuringen die een bouwjaar vereisen van frames die helemaal geen ingeslagen bouwjaar hebben, en leggen het probleem gewoon bij de aanvrager.
    Lekker makkelijk voor hun toch, zo van zoek het maar uit, en kom dan maar terug.

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #809239

    mean-machine
    Bijdrager
    Berichten: 520
    Zij(de overheid) willen toch zelf die kentekens met bijbehorende keuringen die een bouwjaar vereisen van frames die helemaal geen ingeslagen bouwjaar hebben, en leggen het probleem gewoon bij de aanvrager. Lekker makkelijk voor hun toch, zo van zoek het maar uit, en kom dan maar terug. Gr. Wim.


    De overheid is zelf degene die er een puinhoop van (heeft) (ge-)maakt.

    Mijn Ciao is toch echt van 1973.
    Voor het gemak hebben ze complete jaargangen allemaal op dezelfde datum gezet.
    Bij RDW OVI is dat voor mij 1977 :-x

    #809240

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2648

    Ja, oké.
    Dat doet er verder niet meer toe.
    Jij hebt je kenteken. Dat is belangrijk.
    Liever staat er zelfs 2019 op.
    Mag je overal de milieuzone in 😉

    Gr. Wim.

    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #809645

    Robbie965
    Bijdrager
    Berichten: 66

    Hallo,
    Heeft er iemand een foto van een  citta in de kleur zwart uit 1992. Dat staat op de kentekenpapieren.
    De bedoeling is die dan in ere te herstellen hoe hij toen uit de fabriek kwam rollen. Heb al van alles op Google gezocht maar kan er niet uit komen.

    #811065

    Mathijs Schroen
    Bijdrager
    Berichten: 9

    Maeny  is brom en heeft net de foto kleur IMG-20190507-WA0012

    Mijn maeny niet compleet orgi heb al het orgi spul er bij zit een kick blok onder met 80 cc malossi en vario set

13 berichten aan het bekijken - 16 tot 28 (van in totaal 28)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.