[AGAIN] Piaggio Ciao snor

Home Forums Techniek Opvoeren [AGAIN] Piaggio Ciao snor

This topic contains 8 reacties, has 5 deelnemers, and was last updated by Ydereen 15 years, 6 months geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Gebruiker
  • #183529

    Ydereen
    Topic starter
    Berichten: 21

    Ik wil dat me ciao wat sneller gaat lopen op ze max rijd ie nu 32, meewind en overtoeren 42, maar dat is zelden.
    Er zijn al een paar kleine aanpassingen aangedaan, zoals een citypower uitlaat plus een 80mm poelie.

    Mijn specs van me ciao op het moment zijn:
    Cilinder: std.
    Carters: std.
    Carb.: 12/10
    Poelie: 80mm
    Uitlaat: Citypower
    Sproeier: 39

    Al moeten jullie het allemaal precies weten wat er inzit, moet ik toch even exact nalopen wat er in zit qua cilinder en carters.

    Ik wil toch wel rond de 40 gaan rijden met me brommer, ik lees dingen over je inlaat uitvijlen, is dit beetje te doen voor een beginner en gewoon de tijd er voor nemen. Ook zou ik dan graag willen weten hoe groot ongeveer de inlaat moeten worden. Plus heeft dit wel enig effect met deze specificaties.

    #186899

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    snorbrommers moet je niks aan doen (blok aanpassen of wat dan ook), regel je een andere vertandig ( brom ) kost je een 10tje ofzow. en je gaat al 40.

    #186900

    Ydereen
    Topic starter
    Berichten: 21

    Vertanding ook bestelbaar bij jmpb? Please linkje achter laten. Ik had even snel rond gekeken maar kon het eigenlijk niet vind in 1 oogopslag.
    Voor de rest zijn er nog meerdere opties?

    #186901

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    door de bromklok verdwijnen meteen je overtoeren trouwens! en zou alsk jou was niet aan uitveilen beginnen en van je blokje afblijven wat loopt, dat loopt!

    de vertanding moet je 2de hands regelen, via marktplaats ofzow. bromklok moet je naar zoeken.
    dat is dat ding waar je poulie op zit.

    en meerdere opties? waarom? dit is de ideaale optie, kost het mist is het betrouwbaarst en werkt het beste:thumb

    #186902

    diac
    Bijdrager
    Berichten: 2184

    dit zul je helaas toch 2dehands moeten kopen;)
    maak een advertentie aan met; BromKlok gezocht.

    suc6:thumb

    #186903

    Daan777
    Moderator
    Berichten: 2365

    pier :
    en zou alsk jou was niet aan uitveilen beginnen en van je blokje afblijven wat loopt, dat loopt!

    Hey dit is toch geen reactie van een pro acces member?
    Wat krijgen we nou? 😀

    #186904

    Naad
    Bijdrager
    Berichten: 263

    als je goedkoop een proma cc op de kop kan tikken moet je dat doen in combinatie met een 65 poelie en je rijdt ook 40!

    #186905

    pier
    Bijdrager
    Berichten: 836

    @ daan777 en Naad: Waarom moeilijk gaan doen als het makkelijk gaat? het is nota bene een beginner, laat hem dat maar op een leeg carter oefenen in plaats van zijn blokje te verkloten.

    En daarbij snorvertanding is zo wiezo 3x niks, maarja dat is mijn mening.

    #186906

    Ydereen
    Topic starter
    Berichten: 21

    Dan ga ik jullie tips even opvolgen en daar binnenkort achter aan gaan. Nog een vraagje begin 2007 is mijn voorvork in elkaar gereden door een maat. Sindsdien heb ik al paar imitatie voorvorken gehad, maar die dingen zijn echt zo stuk, iemand nog een orginele liggen of een tip welke echt net zo stevig is al die orginele, want die orginele worden helemaal niet meer gemaakt.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.