Advies wat te doen

Home Forums Algemeen Overige algemeen Advies wat te doen

This topic contains 7 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by Shark 2 years, 11 months geleden.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Gebruiker
  • #809965

    Bram.P
    Topic starter
    Berichten: 12

    Hoi, Ik ben Bram, ik ben 15 jaar oud. Ik kijk al langer op dit forum rond maar ik heb nu een account aan gemaakt omdat ik een vraagje heb.

    Ik heb net mijn nieuwe Vespa Ciao uit 2005 opgehaald, helemaal origineel naar mijn weten en er is niks geks mee gedaan. Ik was eerst van plan om de brommer te laten overspuiten en om ‘m wat harder te laten gaan maar ben aan het twijfelen geslagen toen ik er achter kwam dat deze brommer dus echt origineel is (zo ziet het er uit). Nu komt mijn vraag om jullie advies: Moet ik deze brommer zo houden of moet ik ‘m ”Personaliseren”.
    Hier zijn de foto’s:

    image0image0image0 (1)

    Dagelijks een op oude brommer rijden is alleen leuk als sleutelen en naar huis lopen uw hobby is
    #809966

    Millyway
    Bijdrager
    Berichten: 142

    Zo laten!!! Orgineel is die maar 1x

    Moet ik dat nou wel doen?
    #809997

    Michel
    Sleutelbeheerder
    Berichten: 75

    Dat is een knap ding.

     

    zeker zo laten ja

    #810005

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4003

    Ik zou de trappers er afhalen en er voetsteunen opzetten.
    Ik zou het blokje standaard laten, maar wel in de kast leggen op een droge warme plek (zolder)want dit is een kostbaar blokje. vervolgens zou ik er een speedengine met polinie 46mm en een ganelly cittypower en een 16 carburateur opzetten, zodat je lekker mee kan komen in het verkeer.
    Vorderest lekker peronaliseren, want er rijden nog genoeg va deze brommers rond en als hij nu echt helemaal in mintconditie zou zijn dan had ik er niet aan gesleuteld. Maar ik zie al hier en daar een roest plek. Je leeft maar 1 keer, geniet ervan.

    #810011

    Wim V8
    Bijdrager
    Berichten: 2646

    Ik zou m maar zo laten.
    Ze worden bijna allemaal al verklooit.
    Koop er een opknapper bij, en ga daar los op.

    Gr. Wim.

    • Deze reactie is gewijzigd 2 years, 11 months geleden door Wim V8.
    Een oude brommer is alleen leuk als sleutelen uw hobby is.
    #810022

    Robin_Ciao
    Bijdrager
    Berichten: 402

    Ik heb dezelfde mening als semmad, hij ziet er nog heel goed uit! Koop een KUT (Kapot Uiteengevallen Transportmiddel) (Dutchriders kijker?) die zijn goedkoop genoeg, en dan kun je die personaliseren.
    Mvg Robin

    #810028

    Ralf
    Bijdrager
    Berichten: 114

    Mooi ding ! Zo laten en 30/40 jaar houden 😉

    #810038

    Shark
    Donateur
    Berichten: 472

    Ik zou ‘m lekker zo laten, maar wel de trappers vervangen door steuntjes.
    Kan me wel voorstellen dat je na een tijdje wel wat harder wil… Dan wordt het pas echt een dilemma.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.