Advies 65cc, onder een snorblok of bromblok

Home Forums Mening & ervaring Ontstekingen Advies 65cc, onder een snorblok of bromblok

This topic contains 3 reacties, has 4 deelnemers, and was last updated by Patman 3 years, 6 months geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Gebruiker
  • #802195

    Weenink
    Topic starter
    Berichten: 1

    Ik heb een Vespa Ciao Snor uit 2005 met een 13/13 Dell’Orto en een Malossi luchtfilter en een Malossi uitlaatje. Loopt nu tegen de 60km/ph, maar ik wil er een grotere cilinder op zetten, wat raden jullie aan een bromblok er onder of gewoon het snorblok houden, want volgens mij zit het spruitstuk vast in het snorblok waardoor ik geen grotere carburateur erop kan zetten en waardoor ik dus minder profijt van die 65cc heb. En als ik ooit dan nog een vario setje erop wil zetten wat is dan jullie advies?

    #802197

    marrr_1
    Bijdrager
    Berichten: 118

    Brom

    #802200

    SuperSi
    Bijdrager
    Berichten: 2103

    Op een snorblok kan je prima een grotere cilinder zetten hoor.
    Beperkende factor is dan misschien wel je inlaat diameter als deze niet uitgevijld is.
    Let er wel op, als je nu een mix blok hebt( met oliepompje) dat niet elke cilinder zomaar past omdat het hemd dan te groot is.

    #802213

    Patman
    Bijdrager
    Berichten: 44

    Wat bedoel je hiermee “volgens mij zit het spruitstuk vast in het snorblok” Een Vespa blokje heeft niet echt een los inlaat spruitstuk dit is meer een buisje wat deel uitmaakt van het carter. let wel op je er geen stalen busje in hebt zitten want dan doet een dikkere cilinder echt niets! even de binnen diameter opmeten kan nooit geen kwaad.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.