achteruit ook compressie?!

Home Forums Algemeen Oude topics achteruit ook compressie?!

This topic contains 16 reacties, has 8 deelnemers, and was last updated by vespab 16 years, 4 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)
  • Gebruiker

vespab
    Topic starter

als ik mijn ciao naar achterduw lijkt het wel of ie er ook compressie heeft. hoe kan dit en is dit goed? en nog een vraagje als ie stationer loopt loopt ie rond de 20 km/h maar als ik de schroef op de carbarateur aandraai en ik sta daarna stil valt ie gewoon uit hoe kan ik dit oplossen?

bvd barry

Jacky
    Bijdrager

ik denk de schroef weer iets uitdraaien , en als die dan weer te hard loopt weer een en zo door tot t goed is! Maar wacht maar eerst op mensen die wat meer ervaring hebben

Kay
    Bijdrager

Als ie met het stationair schroefje in/uitgedraait 20km/u blijft lopen moet je het stelschroefje van de buitenkabel wat indraaien.

vespab
    Topic starter

ja dat lukt nu maar die compressie achteruit maakt dit iets uit? en hoe zie ik of ik een bromklok erin heb of snor? want ik heb geen orginele poeli meer.

Miesmaster
    Bijdrager

Als je je wiel 1 keer rond draait, dan moet je tellen hoeveel keer je poulie dan rond draait

Als je poulie 7 keer rond draait bij 1 rondgang van je wiel dan heb je bromklok

Als je poulie 14 keer rond draait bij 1 rondgang van je wiel dan heb je snorklok

Ties
    Bijdrager

je ring die achter je koppeling zit VERKEERD om….

Ciaofrank
    Bijdrager

dat verklaard een hoop ja, post ik die foto nog maar een keer :p

ZO MOET IE!!!!

vespab
    Topic starter

ja zit goed maar is al opgelost heb mijn 50 cc er weer onder liggen omdat mijn 70 cc dr kapot is het mondje waar je de uitlaat opklemt brak zomaar opeens af kutzooi maar ja doe je niks aan moet kijken of ik hem kan laten lasse

vespab
    Topic starter

ik ga me een nieuwe halen omdat er krassen op de zuiger en in die cilinder zaten. maar hoe komen deze erin? slecht ingereden of wat?

Edjuh
    Bijdrager

Slechte(te arme) afstelling, enof verkeerd ingereden.

vespab
    Topic starter

nee afstelling was goed dan zal ik wel slecht hebben ingereden

vespab
    Topic starter

zo ik heb mijn 70 cc dr:) maar heb nu een probleem hij wil niet harder dan 35 ook al ben ik em pas aant inrijden. ik hard eerst een 56 sproeier erin en toen moest ik de hele tijd de shoke gebruiken. en nu heb ik een 64 sproeier erin en nu wil die niet harder dan 35. hoe kan dit?

Kay
    Bijdrager

Je moet zowiezo al niet proberen top te rijden,want dat doe je nu waarschijnlijk,omdat je zegt dat ie niet harder dan 35km/u gaat.

Vespaflappie
    Bijdrager

zuiger miss verkeerd om? Idd eerst ff rustig rijden kerel ander rijd je dadelijk nog 1 kapot;)

vespab
    Topic starter

nee zuiger zit goed om. maar het maakt dus niks uit als ik 500km rijd en niet hoger kom dan 35-40?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 17)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.