Achterlicht 2003

Home Forums Advertenties Onderdelen gezocht Achterlicht 2003

This topic contains 5 reacties, has 3 deelnemers, and was last updated by Robster 1 day, 14 hours geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Gebruiker

Robster
    Topic starter

Ik zoek een achterlicht voor een 2004 Ciao ( type 2003), het licht dat op het spatbord is gemonteerd, niet het latere model dat aan de bagagedrager vast zit.
    Ik zoek mn het plastic, zilverkleurige binnenwerk, maar een compleet licht is natuurlijk ook goed.

Martino
    Bijdrager

Jij doelt op een C31 (achterlicht spatbord) wat het laatste type Ciao is en de laatste versies met achterlicht bagagedrager zijn C24 type’s.

Robster
    Topic starter

Mijn Ciao is nieuw gekocht door mijn moeder in 2004, op het kenteken staat Piaggio Ciao C24, en hij heeft het achterlicht op het spatbord.
    De fitting voor het 4 W lampje is kapot, daarom zoek ik een ander binnenwerk, waar die fitting in zit.

super bravo.
    Bijdrager

ik heb er nog wel een nieuw liggen heb alleen het rode licht kapje er niet meer bij.

Robster
    Topic starter

PB gestuurd.

Robster
    Topic starter

Nog steeds op zoek naar een achterlicht, compleet, maar het eigenlijk meer om het plastic/ chroom binnenwerk, waar de twee lampjes in gemonteerd worden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.