AANG: Watersnijden: Staal, RVS, Aluminium, Hout, Kunststof…..

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht AANG: Watersnijden: Staal, RVS, Aluminium, Hout, Kunststof…..

This topic contains 46 reacties, has 17 deelnemers, and was last updated by niek1992 8 years, 5 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)
  • Gebruiker
  • #260005

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    De plaatjes ben ik momenteel even aan het uitwerken, prijzen volgen straks.
    Ik neem aan dat de meeste interesse is in RVS demperhouders, maar ik zal ook even een prijs van gewoon stalen plaatjes bekijken omdat dit zich makkelijker laat buigen etc etc.

    @Piet30: If I get about €25,- orders, I will use the normal price.

    Het hangt dus af van het aantal mensen die bestellen of hoeveel stuks een paar mensen bestellen.
    Zodra ik voor €25,- bestellingen heb kan ik normale prijzen hanteren. Mocht dit niet komen dan zal ik helaas €5 min. per bestelling reken.

    #260006

    niemand
    Donateur
    Berichten: 498

    Wat betreft de beugeltjes heb ik liever staal.
    Vooral qua sterkte en ook omdat ik bang ben dat het normale ijzer gaat roesten door contact met RVS.

    #260007

    Flippo
    Donateur
    Berichten: 514

    Voorvork dempersetjes klinken mij als muziek in de oren, zoiets heb in wel interesse in.

    #260008

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Beste heren,

    PRIJZEN Voorvork beugels:

    Staal 2mm compleet setje 1x links onder en boven, 1x rechts onder en boven.
    Prijs €15,-

    RVS 314 2mm
    prijs €22,-

    RVS is sterker dan staal, het is duurder en moeilijk te buigen bij dergelijke kleine productjes.

    Normaal zouden de beugeltjes rondt de €30,- kosten, maar aangezien het voor jullie ook hobby is net als voor mij hanteer ik andere prijzen8)

    Het gaat dus om één setje beugels zonder dempers, plug&play.

    Mocht ik er ook dempers bij moeten leveren dan zal het compleet rondt de €50,- gaan kosten, het lijkt me beter als dit zelf wordt aangeschaft ?

    Eventueel kan ik ook nog aanbieden om de beugels te coaten in gewenste kleur.
    Prijs hiervan op aanvraag.

    #260009

    R.Zwiers
    Bijdrager
    Berichten: 439

    Ehm.. wat voor beugels worden hier bedoeld? Beugels voor tassen?

    #260010

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Het gaat over beugeltjes voor voorvorkdempers.

    Tassenbeugels kan natuurlijk ook haha 😀

    #260011

    R.Zwiers
    Bijdrager
    Berichten: 439

    DIt is dan voor een ciao denk ik? ik herken het helemaal niet namelijk.

    #260012

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    ja inderdaad, is voor een ciao bedoeld.

    #260013

    niemand
    Donateur
    Berichten: 498

    Metalen dempers kan ik niet online vinden voor 50 euro per set, gasveren misschien wel maar dat is weer iets anders dan een demper.
    Dus als je een complete set metalen dempers met stalen beugels zwart gecoat kan leveren houd ik me aanbevolen :thumb

    #260014

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1825

    Ik denk dat het wat makkelijker is om alleen de beugels zelf te buigen. Die dempers moet @virgil ook weer ergens vandaan trekken.

    De goedkoopste “wasmachinedempers” zijn zo’n 13 euro. 8mm boutgat, 310nm tegendruk etc.
    Duurste zijn 60 euro voor setje, dit zijn Miele gasdempers, en lijken het meest op de de door Pinasco geleverde setjes.

    Ik opper dan ook voor alleen de beugels, zoals voorheen ook al gedaan is op het forum.
    Misschien een idee om in de TS een turf-dingetje te gaan maken met wie wat wil?

    #260015

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Ik heb een lijstje gemaakt (zie eerste post).

    Het is voor mij gemakkelijk dat zodra iemand echt een iets wil hebben/bestellen, me dan even een pm stuurt.

    Vermeld duidelijk of je alleen beugeltjes wil of persé beugeltjes met dempers. Zo weet ik of ik al wat
    voorraad kan maken van alleen beugeltjes.

    Ophoogplaatjes, Piet30 heeft zojuist 10plaatjes besteld, mocht nog iemand ophoogplaatjes nodig hebben ik kan momenteel
    de normale prijzen hanteren. (dank aan Piet30)!

    #260016

    DarkMagician6
    Bijdrager
    Berichten: 957

    Denk je dat je ook over de mogelijkheden beschikt om een poelie te frezen/draaien die nog niet bestaat zoals een 75mm?

    #260017

    Martino
    Bijdrager
    Berichten: 7339

    Ik zoek ook nog een aantal ophoogplaatjes. Zal je vanavond een pm sturen voor verdere afhandeling.

    #260018

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Bedankt voor de PM’s , ik zal vanavond iedereen de gegevens doorsturen.

    #260019

    VespaCiaoPaul
    Bijdrager
    Berichten: 480

    Virgil, noteer voor mij ook maar een setje RVS beugels (excl. dempers)

15 berichten aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.