AANG: Watersnijden: Staal, RVS, Aluminium, Hout, Kunststof…..

Home Forums Advertenties Diensten aangeboden/gezocht AANG: Watersnijden: Staal, RVS, Aluminium, Hout, Kunststof…..

This topic contains 46 reacties, has 17 deelnemers, and was last updated by niek1992 8 years, 6 months geleden.

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)
  • Gebruiker
  • #259586

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Beste forumleden,

    Middels mijn bedrijf ben ik in het bezit van een Resato watersnijmachine.
    Deze machine kan in 2D vlak alles uitsnijden tot op 0,05mm exact.

    Er zijn dus vele mogelijkheden vooral in plaatwerk, ik kan namelijk tot 200mm dik staal snijden.

    Eventueel zijn nabewerkingen met draaibank, freesbank en lassen ook mogelijk.

    Prijzen zijn natuurlijk afhankelijk van het soort werk!

    PM mag natuurlijk ook!


    Interesse/bestellingenlijst:

    Niek1992 -> Beugeltjes
    Niemand -> Beugeltjes(liefst met dempers)
    Flippo -> Beugeltjes(liefst met dempers)
    Piet30 -> Ophoogplaatjes (5×1.5mm en 5x2mm) BESTELD
    Harmyboy -> Beugeltjes BESTELD
    Martino -> Ophoogplaatjes BESTELD
    Lennaert -> Ophoogplaatjes

    #259991

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4003

    je hebt pm.

    #259992

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    Misschien een idee om eens wat ophoog plaatjes te gaan snijden? in verschillende diktes en voor verschillende boringen ;)?

    #259993

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    @zevenenergie: ik heb nog geen PM ontvangen? Misschien iets fout gegaan?

    @Lennaert: dat is zeker mogelijk alleen zijn er veel verschillende inlaatpoorten
    dus het is misschien handig dat zoiets op maat wordt gemaakt?

    #259994

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    virgil :
    @zevenenergie: ik heb nog geen PM ontvangen? Misschien iets fout gegaan?

    @Lennaert: dat is zeker mogelijk alleen zijn er veel verschillende inlaatpoorten
    dus het is misschien handig dat zoiets op maat wordt gemaakt?

    Als je hem iets ruimer houd kan men dit zelf wel met een vijltje er uiteindelijk in krijgen dat is het probleem niet zolang deze maar de 2 hoofdpoorten er in heeft. Vervolgens kan iedereen zelf bepalen hoe ze het bewerken willen ;).

    #259995

    zevenenergie
    Forum Goeroe
    Berichten: 4003

    Nu beter hoop ik?

    #259996

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Bedankt zevenenergie, het is binnen.

    Wat betreft de cilinder ophoogplaatjes dat is zeker mogelijk, ik zal zodra ik even tijd heb een carter halen zodat ik dit kan uittekenen en alvast een proefstukje kan uitsnijden.

    Wie heeft hierin interesse? laat even iets weten zodat ik wat prijzen kan bepalen.

    #259997

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    virgil :
    Bedankt zevenenergie, het is binnen.

    Wat betreft de cilinder ophoogplaatjes dat is zeker mogelijk, ik zal zodra ik even tijd heb een carter halen zodat ik dit kan uittekenen en alvast een proefstukje kan uitsnijden.

    Wie heeft hierin interesse? laat even iets weten zodat ik wat prijzen kan bepalen.

    Afhankelijk van welke diktes je gaat produceren ben ik wel geinteresseerd in een aantal (afhankelijk van prijs uiteraard).

    Je zal e.v.t ook gewoon een voetpakking kunnen pakken en dit aanhouden 😉 (de grote groene van jmpb bijvoorbeeld).

    #259998

    Piet30
    Donateur
    Berichten: 1069

    I’m interested in cylinder ophoogplaatjes for the original 50cc cylinder. Aluminium 2mm and alterntive 1,5mm thick.

    #259999

    virgil
    Topic starter
    Berichten: 1042

    Zojuist even de bedragen uitgerekend.

    De kosten voor de ophoogplaatjes zijn als volgt:

    1.5mm €3,-
    2mm €3,5
    3mm €4,-
    4mm €4,5
    5mm €4,75
    6mm €5,25
    8mm €6,85
    10mm €7,95

    Aangezien het voor mij te veel werk is om voor één plaatje de machine aan te zetten, de plaat erop te leggen, het programma te maken en af te ruimen is het minimum orderbedrag €5,- excl. briefpost kosten.

    Daarnaast worden de ophoogplaatjes pas verzonden zodra ik, of voor €25,- vraag heb, of om de week (maandag besteld is de maandag erna verzonden).

    Hoop dat dit een beetje te begrijpen is aangezien het dan alsnog meer een gift is aan het forum en aan de piaggio liefhebbers…

    Ik hoor graag wie nog meer geïnteresseerd is.

    PS. mocht er veel worden verkocht is het wel weer mogelijk de prijzen va. €2,5 te hanteren.

    Daarnaast heb ik de volgende vraag:

    Ik ben eventueel van plan om voorvorkdempersetjes te maken plug&play.
    Wie heeft er interesse?

    #260000

    Lennaert
    Bijdrager
    Berichten: 4110

    ik wil graag het volgende:

    1.5 + 2mm

    dit voor de maten: 38.4 / 43 en 46mm boring cilinders.

    Je kan geen 1mm dikte fabriceren?

    Laat me maar even een fototje zien op voorhand (even een test plaatje maken bijvoorbeeld).

    #260001

    niemand
    Donateur
    Berichten: 498

    Heb wel interesse in de dempertjes, maar moeten dan wel metalen zijn en niet die gammele plastic dingen.

    En voor net geld natuurlijk :thumb

    #260002

    harmyboy
    Bijdrager
    Berichten: 81

    Ik ben op zoek naar de beugeltjes, dempertjes heb ik al dus zeker interesse in een net beugel setje.

    #260003

    niek1992
    Bijdrager
    Berichten: 1826

    ik heb ook interesse bij de beugeltjes. Ik heb ooit eens van die RVS beugels hier op t forum gekocht, maar m’n brommer is gestolen!

    Count me in.

    #260004

    Piet30
    Donateur
    Berichten: 1069

    What number of ophoogplaatjes do you need to produce to get the 2,50 or 3,00 Euro price?

15 berichten aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 47)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.